Onkos tänään avajaisiin kukaan menossa? Mä harkitsen menemistä ja jos vaikka kiertäisi luontopolun samalla kertaa sitten.
Vaarjoen luontopolun avajaiset
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
Laavu siellä on hieno, mutta muuten luontopolku iso pettymys.
- Anonyymi
Kaksikertaa olen koirani kanssa luontopolun kiertänyt ja ainakin koirani tykkää. Omistaja ei sitten niin paljon. Reitti kannattaisi sorastaa kokonaan ja kaislat kaataa pois niin että joelle olisi näkymiä.
- Anonyymi
Menossa olen avajaisiin ja otan mukaan muutaman paketin makkaraa.
- Anonyymi
ihanaa otan kaljaa ja makkaraa ja joitakin muita asioita millä avaan tämän ihanan luontopolun oliko pysähdys paikka käräjätien päässä vai alussa mihin jätän ladan
- Anonyymi
Kiersin viikonloppuna sen lenkin ja kyllä pitää sanoa että pahasti epäonnistunut koko luontopolku. Märkää ja kuraa jokapaikassa. Laavu oli ainut joka sai kehut.
- Anonyymi
Eilen kävin kiertämässä polun ja eipä kyllä paljonkaan kehumista löydy valitettavasti. Odotin paljon enemmän, mutta kai pitää olla tyytyväinen että saatin edes tuollainen aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101