Hain 7 vuotta sitten pikavippejä ja kulutusluottoja, niin paljon kun vain sai ja maksoin niistä takaisin joko kokonaan tai maksusopimuksella paljon, vaikka olin ensin ansiosidonnaisella päivärahalla, sitten työmarkkinatuella, mutta en maksa asumisesta mitään. Töitä en ole tahtonut saada, en edes palkkatuella, työhaastatteluihin olen kyllä päässyt. Työttömyys tuli tosi yllätyksenä ja vieläpä 6 vuotta putkeen, opiskeluistakin pyrin saamaan kympin paperit ja sain stipendin.
Minulle ehdotettiin työvoimatoimiston kautta velkajärjestelyyn hakua, tämä kirjattiin suunnitelmaan. En tiennyt, että työtön voi edes hakea velkajärjestelyyn. Velkaneuvojan luona käydessä pantiin asia viereille käräjäoikeuteen ja pääsin velkajärjestelyyn, joka kesti 3 vuotta. Mulla oli velkoja vielä jäljellä 28 000 euroa, tuohon summaan oli tietysti kertynyt paljon isoja käräjöintikuluja, ulosottomaksuja ja suuria korkoja maksun viivästymisestä. Työmarkkinatuesta maksoin kolmen vuoden ajan yht. 444 euroa ja 3,5 kuukauden työstä tuli lisämaksuja 1086 euroa. Tilasin Asiakastiedosta luottotiedoistani tiedot 19,90 euroa ja näissä papereissa oli tasan 0 luottohäiriömerkintää. Kolme vuotta kului äkkiä ja velkajärjestelyni on nyt päättynyt, odotan tässä vielä muutamaa maksutietoa, pieniä maksuja jäljellä.
Velkajärjestelyyn voi hakea, niin monta kertaa, että pääsee.
Pikavippejä ja kulutusluottoja kaikki mahdollinen
Anonyymi
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803