Oletteko käyneet regressioterapiassa? Itse kävin eilen ekaa kertaa, kun vuosikausia vaivanneet samat asiat saavat oloni masentuneeksi. Oletin, että näkisin selkeitä kuvia menneisyydestä, mutta näinkin vain hahmoja, enkä yksityiskohtia. Aivan kuin olisi ollut pimeää ja näen huonosti. Erotin ihmisistä ruumiinrakenteen ja hiustenvärin, rakennuksista puutalot kivitaloista jne. Enemmän sain tuntemuksia asioista, miten ne ovat olleet ja esineistä kädessäni tai ympärilläni. Näin vain vähän kerrallaan ja välillä pyysin muita ihmisiä kertomaan mulle asioita tai viemään johonkin paikkaan. Tein teon, joka on vastoin moraalikäsitystäni ja terapeutti ohjasi minut pyyhkimään tilanteen pois mielestäni ja toimimaan toisin, jotta se ei vaivaisi enää tässä elämässä. Siinä selvisi myös syy häiriintyneeseen suhteeseeni ruokaan.
Haluaisin kuulla muittenkin kokemuksia, miten olette asioita nähneet.
kokemuksia regressioterapiasta
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279