Minulla on todettu nuorena hemipleginen migreeni johon liittyi aura oireena halvaus tyyppiset oireet. Nyt kuitenkin tämä oire ollut poissa melkein 9 vuotta. Lisäksi minulla on todettu krooninen migreeni . Ja nyt joku aika sitten sain kovan migreeni kohtauksen jonka jälkeen huomasin että oikea käteni ja jalkani eivät kunnolla palautuneet kuin vasta päivien päästä jalka kaahasi ja käsi oli köpelö ja tuntuu että muutenkin sekavalta . Mietin että voiko hemipleginen migreeni ruveta oireilemaan näin uudelleen. Käytössäni on migreenin täsmälääkitys ja pelkään koska sitä ei saisi kyseisessä migreenistä käyttää. Toisaalta pelkään että onko kyseessä edes migreeni vai jotain muuta näitä kohtauksia on ruvennut tulemaan enemmän. Haluaisin tietää onko kellään kokemusta tämmöisestä?
HEMIPLEGINEN MIGREENI
Anonyymi
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
*jalka laahasi
- Anonyymi
Kyllä se voi alkaa oireilla uudestaan vaikka kymmenien vuosien tauon jälkeen. Triptaanilääkkeitä ei saa hemiplegiseen migreeniin käyttää missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096