32 tuumainen ihan liian pieni.

Anonyymi

Kaverilla on 32 tuumainen jolla katsoo viikonloppuna elokuvan tai kaksi. Katseluetäisyys 3 metriä.... Kun kysyin että eikö isompi olisi parempi niin sanoi että ei kiinnosta ja kun tuo hajoaa niin ei aio ostaa suurempaa.
Mielestäni noita ei saisi edes myydä. Mitä tekee tuollaisella? Varmaan johonkin keittiöön menisi.

8

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on vaan 6 tuumainen.

• Anonyymi

4K 65" lähellä katsottuna, on kuin istuisesi elokuvateatterissa.

• Anonyymi

Kyllä saa myydä, koska kaikille ei yksinkertaisesti mahdu isompi telkkari huoneeseen, mulla makkarissa on jopa niin pieni kuin 26 tuumainen koska isompi ei mahdu. Tai joku 32 voi vielä mahtua mutta ei sitä isompi joten äläs huutele siellä joutavia!

• Anonyymi

Ja jotkut katsoo kännykästä elokuvia...
      32" on ihan ok.

• Anonyymi

Juu, se on vaan niin kuulia kahtella eläviäkuvia puhelimesta. Soittaaki sillä voipi. Ja ostella uuven puhelimen kaikilla herkuilla.

• Anonyymi

Näkökenttään kun mahtuu sopivasti se koko ruutu katseluetäisyyteen suhteessa, jos vaikka tietokoneruutunakin jota katsoo on 2-metrinen näyttö jota tuijottaa 50 sentin etäisyydeltä niin mahtaa niskat kipeytyä päätä pyöritellessä :D

• Anonyymi

Minulla on 32-tuumainen vanha FullHD-telkkari (Panasonic vm. 2010) kirjoituspöydän vieressä ja katseluetäisyys noin 1,2 metriä. Ohjelmalähteinä FullHD-TV-kanavat, Chromecast ja myös HDMI tietokoneesta. Siitä on hyvä katsella eli on sopiva katseluetäisyys ja on tarkka kuva.

Tarkoitan, että katseluetäisyydestä on kyse. Ja katsojan omista mieltymyksistä.
      Jos katsoo tuollaista nykymittapuun mukaan pientä hyväkuvaista televisiota aika läheltä, niin se on kyllä hyvä. Lähelle ei mahdu kuin 1-2 katsojaa. Olohuoneessa on iso ja uusi (vm. 2014 plasma) telkkari, jota voi katsoa 3 metrin päästä, eikä siinä vielä joudu kääntelemään päätä katsoessa. Ja mahtuu ruudun ääreen enemmän katsojia.

• Anonyymi

Täällä 32" kstson 2,3m päässä, liian pieni ON. Isompi hommattava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1496
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1099
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      71
      934
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      885
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      811
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      793
    Aihe