Avaisin jutustelun huonosta johtamisesta suomen maassa, tämä ilmiö pilaa meillä tuottavuuden ja kaiken muunkin kun yritysten johtopaikoille valitaan kaverin kavereita eikä suinkaan pätevämpiä yksilöitä, itse olen päässyt kokemaan suuren johtajan ennustuksen silloisella rautaruukilla, johtajamme oli muualta pois potkittu Sakari Tamminen joka tuli hyvinkin tulosrikkaaseen yhtiöön, osteli kaikkia roskayhtiöitä aikansa ja oli omasta mielestään nero. Painatti jopa teepaidat työntekiöille jossa teksti 2015=0, ilmeisesti liittyi työtapaturmiin , mutta ennustus olikin osuva siihen että 2015 ei ollut ehää rautaruukkia, ja ruotsalaiset vei senkin, onneksi meidän työntekiöiden puolesta. Itse olen tuota t-paitaa säilyttänyt muistona suomalaisesta suuresta yritysjohtajasta joka lähti veroja pakoon portugaliin. Jos paita jäi vaivaamaan niin laita viesti niin saat kuvan.
Yritysjohto suomessa
Anonyymi
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä nyt taas sotketaan asioita. Toimtus johtaja ei sinällään voi päättää paljon mistään. Toimitusjohtaja toteuttaa yhtiön hallituksen hyäksymiä ja määräämiä asioita. Toisaalta hallitus toteuttaa omistajien tahtoa.
Tässä toimitusjohtaja ollut vahvempi ha ehkä hallitus ja omistajat heikkoja. Tämä on se monen suomalaisen yrityksen kompastuskivi.
Pienosakkaat eivät saa ääntään kuulumaan ja sijoittajat pääättävät hallituksen kokoonpanon ja palkkiot. Tällöin hallitustakaan ei kiinnosta "todellinen" business, kunhan saavat palkkionsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738