Puoliseisokit uimahallissa

Anonyymi

Miksi niin monet miehet koskettelevat toistuvasti penistään uimahallin suihkussa? Varmasti se tuntuu mukavalta! Onko tavoitteena saada puoliseisokki ja enemmän mittaa kaluun? Ainakin näitä puoliseisokkeja tuntuu paljon näkyvän. Olen jo keski-ikäinen mies, ja pakko sanoa, että esim. 20 vuotta sitten olisi ollut todella noloa tällainen käytös...

11

1820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menehän pilipali poju sinne peräkamariis leikkimään

• Anonyymi

En ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Pyrin kunnioittamaan jokaisen yksityisyyttä.

• Anonyymi

Porttikielto homoille

• Anonyymi

Jaa että sinä jätät kalun pesemättä!

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin nuorena aina mennessäni yhteis-saunaan, vähän heruttelin piliä isommaksi. Vedin terskan paljaaksi, ja siten pieni pili näytti itseni mielestä edes vähän isommalta.

• Anonyymi

Musta tuntuu, että se monille ihan luontainen refleksi. Jo pikkupoikien kädet on aina kiinni pippelissä. Ja kun ikää tulee lisää, niin mikään ei muutu. En itse edes ajattele asiaa, mutta tiedän, että suihkussa tulee itsekkin vaistomaisesti räplättyä.

Jos ajattelet, niin kädet suorana ne on juuri sopivalla korkeudella ja oudolta se tuntuisi ehkä tumput suorana asennossakaan suihkussa olla. Miksi sillä on muuten mielestäsi mitään väliä kuinka paljon ihmiset muniaan räplää tai onko puoliseisokki? Eikö voi keskittyä vaan omiin asioihin?

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on miten paljon räpläävät tai onko puoliseisokki? Eikö voi keskittyä vain omiin asioihin?

• Anonyymi

Lukeeko siinä "puolisoleikit" vai puoliseiska?!🙄

• Anonyymi

Ei se tarkoita vielä puoliseisokkia jos terskan ottaa paljaaksi, varsinkin jos se sitten pysyy luonnostaa paljaana. Näyttäähän se paljon paremmalta, jos terska paljaana kuljeskelee.

• Anonyymi

Onhan se mukavaa näyttää siivoja naiselle isoa kullia puoli seisokissa ja terska paljaana. Eikä ole niin vaaraa, et tulee täysi seisokki, kun on iso kulli.

• Anonyymi

Myös meitä joilla kalu levossa tuhti on siellä suihkutiloissa. Sinä taas päättänyt että isot vehkeet puoli seisokissa. Siispä yritä hyväksyä pienempi munasi.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      841
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe