Oletko nainen koskaan kokeillut talvitelttailua?

Anonyymi

Voisi olla mukavaa.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kokeillut mutta mielelläni kokeilisin sinun kanssasi mies.

• En, mutta olen nähnyt miehellä talviteltan pystyssä.

• Anonyymi

Nettideittailu on toinen. Se vaatii vähän talvisempaa kangasta. eikun pakkasenkestävää.

• Anonyymi

Saatanpa tulevana talvena kokeilla.

• Anonyymi

Liian mukavuudenhaluinen nykyään.. tulee inttiajat mieleen ja kaminalämmitys

• Anonyymi

Kyllä siitä oli Intissä mukavuus kaukana.

• Anonyymi

Voisi olla raikas hengitysilma ja tämä sopii minulle mitä parhaiten! Mutta Puska pissaaminen ei käy!

• Anonyymi

Parinkymmenen asteen pakkasessa laavukankaan alla ja oli jumalattoman kylmä.
      Ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Olen kokeillut. Kylmähän siinä tulee. Partiossa tuli kokeiltua yhtä sun toista.

• Anonyymi

Kyllä se talvitelttailu pitää tehdä loka-marraskuussa. Joulu-helmikuussa on liian kylmä. Maalis-huhtikuukin voi olla kiva aika telttailla.

• Anonyymi

Armeijassa.

• Anonyymi

Pohjoisnavalle voitais hiihdellä

Teltta mukhaan

• Anonyymi

Yhden miehen kanssa mikä vaan olisi mukavaa.
      Ei se matka vaan matkaseura.

• Anonyymi

Olen lapsena partioleirillä. Meillä oli jo silloin vahtivuorot, olin varmaan 11-v. ja piti valvoa tietyt tunnit yössä ja vahtia kaminaa. Trangialla tehtiin ruoat ja toki omiakin eväitä oli mukana. Taisi olla lokakuun loppua tai marraskuun alkua se. Lunta oli jo silloin.

• Anonyymi

Pieni lisäys. Minua itseäni siis alkanut taas aikuisiässä kiinnostaa tuo retkeily. Edelleen kiinnostaisi mennä Lapin erämökkeihin mutta en yksin haluaisi lähteä. Ne erämökit on parempi vaihtoehto kuin tuo teltta; ei tarvitse niin paljon kantaa tai vetää mukana. Pitäisi olla sellainen, joka osaa liikkua, siellä mukana ihan turvallisuussyistäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe