Eroaa vuoden lopussa ja liittyy tammikuussa. Veroa ei tarvitse maksaa liittymisvuotena!
Itse erosin 1985 ja en ole katunut ja liittynyt uudelleen. En ole uskovainen vaikka rippikoulukin pakotettiin käymään. Onneksi oli sormet ristissä uskontunnustuksen aikana!
Kyseisen rahan olen käyttänyt lapseeni.
Kirkollisveron välttäminen.
5
154
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi liittyä takaisin, kun on eronnut? Kirkosta ei ole mitään hyötyä
- Anonyymi
eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia, olla tai ei olla kirkon jäsenenä.
itselleni ei ole ollut mitään haittaa, jos on miljonääri niin kirkollisvero ei paina, jos on köyhä niin ei sillä rikastuun pääse, pienituloisella vero niin alhainen, ettei kehtaa edes ääneen sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia, olla tai ei olla kirkon jäsenenä.
itselleni ei ole ollut mitään haittaa, jos on miljonääri niin kirkollisvero ei paina, jos on köyhä niin ei sillä rikastuun pääse, pienituloisella vero niin alhainen, ettei kehtaa edes ääneen sanoo.No älä sano, ei muutaku ehtoolliselle,
papit jo valmiiks laimentanu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselleni ei ole ollut mitään haittaa, jos on miljonääri niin kirkollisvero ei paina, jos on köyhä niin ei sillä rikastuun pääse, pienituloisella vero niin alhainen, ettei kehtaa edes ääneen sanoo.Ei ole. Pysymällä kirkon jäsenenä antaa kannatuksen kirkon verotukselle ja muille perusteettomille etuoikeuksille.
- Anonyymi
Typerää maksaa tolle huijari järjestelmälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239