Myin sukulaisnaiselle vanhan nojatuolin vuonna 1981 ja hän asui tasakattoisessa talossa josta joutui 2019 muuttamaan homeen takia ja nyt tässä kuussa mun talossa todettiin homevaurio ja eilen tämä yli 80vuotias nainen soitti ja sanoi miettivänsä millainen olisi riittävä korvaus jonka minä hänelle maksan hänen talonsa tuhoutumisesta joka kuulemma johtui minun hänelle vuonna 1981 myymästä nojatuolista joka oli ollut talossani joka todettiin nyt vuonna 2021 homeiseksi!
Taloni homevaurio on syntynyt vasta tällä vuosituhannella ja aiheuttaja on heikko putkisto. Vauriot ovat olleet tuskin kymmentäkään vuotta olemassa ja tätä yritin sukulaisnaisellekin sanoa mutta hän vain jauhaa korvauksista ja siitä kuinka hänen talonsa on tuhoutunut.
Sukulainen syyttää minua talonsa tuhoutumisesta.
Anonyymi
5
640
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan aktivoinneissa pitäisi muistaa käyttää pisteitäkin !
- Anonyymi
Eihän se sun vanhus tiedä mitään tästä maailmasta. Vie sille kymppi ja sano, että tuot joka vuosi osamaksuna kympin.
- Anonyymi
Ja, kun täyttää sata niin kaksi.
- Anonyymi
Jospa yrittäisit rauhallisesti mummelille selittää että tuolit homehtuu homevaurioisessa tilassa. Tuoli ei voi homevauriota talon rakenteisiin tuoda.
Älkää nyt ainakaan oikeudessa tästä lähtekö vääntämään, siinä voittaa vain asianajajat. - Anonyymi
Suku on pahin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728