Hei!
Olen kirjautuneena FB sovelluksessa, ja yritän vaihtaa salasanaani, niin ilmoittaa että: anna kelvollinen salasana ja yritä uudelleen. Nykyinen salasana on annettu tismalleen oikein, ja uutta salasanaa kokeiltu montaa erinlaista, myös ison kirjaimen, erikoismerkkien, ja numeroiden kanssa yhtäaikaa, sekä tietenkin vähintään tuo 8 merkkiä, eli kriteerit täyttyvät, ei vaan anna vaihtaa, miksihän?
Facebook salasanan vaihtaminen
6
787
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin annettu salasana..
- Anonyymi
Väärin?
- Anonyymi
Aika erikoinen tuo Facebook, vaikka herjasi jatkuvasti tuota että anna kelvollinen salasana ja yritä uudelleen, oli se kuitenkin nyt jonkun salasanan mennyt vaihtamaan, vaikka mitään sellaista ilmoitusta tai muutenkaan näkymää tullut että vaihto olisi tapahtunut. Lopulta sain sen kuitenkin vielä vaihdettua sellaiseen jonka sitten tiedän ja muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin?
Niin väärä salasana. Jos se on oikea päästäisi se sisään. hyvin yksinkertaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin väärä salasana. Jos se on oikea päästäisi se sisään. hyvin yksinkertaista..
Olen sisäänkirjautuneena ollut kokoajan, ja tiedän nykyisen salasanani, vaihtamisen kanssa oli ongelmaa
- Anonyymi
Löysitkö ratkaisun tähän? Mulla sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319