Mulla on kaks poikagerbsuu, jotka on noin 2v ikäsii. Niiden kaa mulla on ongelma: kun juoksutan niitä vapaana, toinen gerbuistani alistaa toista ja ne myös hyppii silleen jännästi toisiaan vasten kun ne kohtaa. Tänää just mun toinen gerbu (se joka myös alistaa sitä toista) alotti melkein niinku tappelun. Ne sillee nopeesti pyörähti kiinni toisissaan mut mitään ei sentää käyny, koska erotin ne heti. Välillä myös kohdatessaam liikkuvat sillee kylki kyljessä. Alistava gerbu työntää sillee kyljellään toista. Terrassa niillä ei oo mitään ongelmaa! Kumpikaa ei alista eikä oo kylki kyljessä liikkumista. Miks ne tekee tällee? Auttakaa!
Apua! Alkavatko gerbiilini tapella?!
Anonyymi
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Alistava gerbuni myös merkkaa enemmän.(hieraisemalla hajurauhastaan esineisiin) Vastatkaa pls! Haluan gerbuilleni parasta. Ne ovat minulle tosi tärkeitä😔❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106