Salaiset pöytäkirjat ovat kuin vapaamuurareiden retriitit, jotain on tapahtunut mut ei me kerrota. Pöytäkirja täynnään salaista pykälää,miksi tehdä pöytäkirjaa ollenkaan. Seurakunta koostuu seurakuntalaisista joiden kuuluu tietää seurakunnan asioista. Kuka päättää tiedotuksesta Muonion seurakunnassa?
Seurakunnan
14
944
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kirkkoherra. Hän on vastuussa ja käyttää ylintä valtaa.
Muoniossa niitä tuntuu olevan aika monta ja kaikki sijaisia!
Huonolta näyttää! Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii plydällä!- Anonyymi
Kuinkahan paljon seurakunnalla on henkilökuntaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman verran kuin keskisuurella seurakunnalla.
Paljon töitä…………???
Kokopäiväisiä joka ihmeellisintä! Mitä tekemässä ja missä?
Kukaan ei tunne!
Suojatyöpaikkako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman verran kuin keskisuurella seurakunnalla.
Paljon töitä…………???
Kokopäiväisiä joka ihmeellisintä! Mitä tekemässä ja missä?
Kukaan ei tunne!
Suojatyöpaikkako?En vai tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vai tiedä.
Seurakunnan pöytäkirjat eivät ole salaisia.
Seurakunnan jäsenet maksaa Kirkollisveroa ja heidän maksamillaan veroilla ja lisäksi Kirkkohallituksen avustuksilla Muonion seurakuntaakin hoidetaan ja maksetaan työntekijöiden palkat.
Oikeus on silloin myös tietää mihin ja minkälaisin päätöksin rahaa siellä käytetään.
Itse kävin lukemassa noin kaksi tuntia. Palvelu oli hyvää ja olin sopinut ajan milloin heille sopii, että tulen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakunnan pöytäkirjat eivät ole salaisia.
Seurakunnan jäsenet maksaa Kirkollisveroa ja heidän maksamillaan veroilla ja lisäksi Kirkkohallituksen avustuksilla Muonion seurakuntaakin hoidetaan ja maksetaan työntekijöiden palkat.
Oikeus on silloin myös tietää mihin ja minkälaisin päätöksin rahaa siellä käytetään.
Itse kävin lukemassa noin kaksi tuntia. Palvelu oli hyvää ja olin sopinut ajan milloin heille sopii, että tulen.Kuinka luetaan salainen pykälä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka luetaan salainen pykälä?
Sellaista pykälää ei seurakunnalla voi olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
www.muonionseurakunta.fi
Käyppä tuolla kattoon.
- Anonyymi
Salaisia pykäliä? Onhan kunnankin puolella paljon esim. Sosiaalipuolella. On asioita jotka eivät saa valua yleiseen tietoon. Ja hyvä näin.
- Anonyymi
Seurakuntatalon tiedotus ollut olematon, sekoilu myynnin,uuden kans heikko. Tieto kulkee vain juoruina,näin itse kokenut.
- Anonyymi
Salaisenpykälän käyttäminen edellyttää hyvin tarkkaa tietoa Kirkkolaista ja Julkisuuslaista!
Onkohan Muonion seurakunnassa nämä asiat ensin tarkistettu ja kuinka siitä teksti tehdään pöytäkirjaan.
Pelkästään ilmoitus että Salainen ei nodata lakia!- Anonyymi
Eiköhän ne osaa. Samat puoluepolitikot kuin kunnassa. Joku haluaa riidellä ja se ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne osaa. Samat puoluepolitikot kuin kunnassa. Joku haluaa riidellä ja se ei johda mihinkään.
Ei ole eduksi seurakunnalle, että siellä on samanmielisiä päättäjiä kuin kunnassa.
Aivan liikaa jäi kuntaan vielä päättäjiksi mätiä omenoita!
Seurakunnassa sama kähmintä kun kunnassakin!
Ei mitään eroa vaikka seurakunnasta kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole eduksi seurakunnalle, että siellä on samanmielisiä päättäjiä kuin kunnassa.
Aivan liikaa jäi kuntaan vielä päättäjiksi mätiä omenoita!
Seurakunnassa sama kähmintä kun kunnassakin!
Ei mitään eroa vaikka seurakunnasta kysymys.Joko pöytäkirjan salatut pykälät näkösällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728