Tosissaan oon syönyt roaa noin kuukauden verran 2x20mg tablettia päivässä. Maksa arvot ovat olleet todella hyvät, kävin kokeissa viikko sitten ja esimerkiksi yhdessä sarakkeessa lukee että viitearvot ovat >1.7mmol/l mutta arvot ovat vain 0.84mmol. Kysyin jo ekassa tapaamisessa ihotautilääkäriltä että saako sitä alkoholia ottaa ja hän sanoi että saa kaksi lasia päivässä, olettaen että siis hän tarkoitti viiniä niin se kaksi lasia tekee noin 3 kaljaa. Eilen oli tosissan synttärit ja tarkoitus oli ottaa 3 kaljaa synttäreitten kunniaksi mutta ei sen enempää. Homma menikin sitten nousuhumalassa lapasesta ja vedinkin sitten vahingossa sixin naamariin. Aamulla tulikin sitten ensimmäisenä ajatuksena mieleen se että ei helvetti vedin eilen liikaa ja mitäköhän mun maksalle nyt käy. Nyt on himmeet kuumotukset siitä että saan jonkun maksakirroosin ja kuolen. Onko kelläkään kokemuksia alkoholin ja roaccutanin yhdistämisestä ja onko kenellekkään käynyt samanlaista vahinkoa ja mitä siitä seurasi.
Join vahingossa liikaa roaccutan kuurin aikana
Anonyymi
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi 100 tabletin purkkia jouduin nuorena käyttämään, tuhat markkaa maksoi purkki. Kaikenlaista ihon kuivumisesta ihottumiin oli sivu vaikutuksina, tehokas lääke. Alkoholia käytin varoen kuurin aikana,lääke aiheutti myös hiustenlähtöä. Ei tullut maksa vaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717