Uuden Samsung-tv:n mukana tulee Rakuten tv, joss on ilmaisia (b-luokan?) elokuvia katsottavissa mainoksien kera. Paremmat elokuvat vaativat maksullisen kirjautumisen. Onko kokemuksia Rakuten ilmaisesta tarjonnasta, kannattaako selailla?
Rakuten tv
16
28707
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kunnon leffojakin on seassa.
- Anonyymi
Hämmentävä palveluntarjoaja, mutta ei oo kyllä ollut vielä tähän mennessä pahaa sanottavaa. Vuokrattiin eilen viidellä eurolla uusin Bond, ja se menee vielä Suomessa leffateatterissa. Löytyy suomenkieliset tekstitykset ja kaikki. Maksuttomissa leffoissa on pari lyhyttä mainostaukoa. Ja ne on oikeesti lyhyitä.
Rakutenista löytyy paljon erilaisia kanavia, ja kiva kun näkee tätä kautta esim Reutersin, Bloombergin ja Bloomberg Quickin uutiskanavat. Saa suoran tiedon maailman tapahtumista. - Anonyymi
Miten Rakuteniin saa suomenkielisen tekstityksen?
- Anonyymi
Asetuksista valiten minkä kielen ja tekstityksen haluaa
- Anonyymi
Valikoima on runsas ja joukossa on oikein hyviä ja melko uusia elokuvia, ja mikä parasta, ilmaiseksi. Katson nyt Red Lights elokuvaa.
- Anonyymi
Lataa ja lataa kesken leffan.. aina välillä keskeytyy leffa kokonaan. Tämä siis ostetun leffan aikana. Nettiyhteys on erinomainen ja kiinteä, ei siis siitä. Annan 1/5 tähteä! Surkea.
- Anonyymi
Sain kerran puhelimeeni linkin ja tutkin palvelua netissä. Vaikutti mielenkiintoiselta.
- Anonyymi
Siis mäkin tätä ihmettelin kun en ollut koskaan kuullutkaan Rakuten TV:stä. Ihan kelpo leffoja esim Dream House tuli katsottua ilmaiseksi ja jostain syystä mulla ei ollut edes mainoksia tässä elokuvassa . Suosittelen!
- Anonyymi
ei yllätä että suomen media ei mainosta,niiltä katois asiakaspohja
- Anonyymi
Itse olen ollut tyytyväinen rakuten tv sisältöön
https://diginyt.fi/rakuten-tv-laaja-valikoima-viihdetta-kaden-ulottuvilla/- Anonyymi
Hyvä, mutta on alkanut tökkimään, ilmainen Glory kickboxing kanava katoilee ja kaukosäätimessä valmiina oleva painike kun painaa, niin tv kertoo "Tämä verkkosivu ei ole käytettävissä. Sivua ei voida ladata..." jne. Viimeksi oli poissa vajaan viikon, kunnes ilmestyi taas, joku ehkä tekee uudistuksia mokailemalla. Tietokoneen kautta saa kyllä näkyviin juuri ne, mitä sieltä haluan katsoa, mutta TV tökkii.
- Anonyymi
Toisinaan pätkii. Muuten hyvä. Bud Spencerin elokuvat parhaita ikinä. Mitään muuta en juuri katso.
- Anonyymi
Aasialaisissa sarjoissa naiset ovat herttaisia ja heillä on tenhoava hymy. Ei mitään ylipainoisia siiderivalaita.
- Anonyymi
Miten rakuten tv saa pois.
- Anonyymi
Rakuten TV:ssä ei tänään enää näy ulkomaiset uutiskanavat CNN ym. kaikki 4310-4330 väliltä hävinneet - miksiköhän?
- Anonyymi
Täys susipaska,ihan mitenpäin vaan yrittää saada ilmaisleffat näkymään niin ei,herjaa vaan aina notta "jotain meni vikaan,yritä uudelleen"...alkaa vituttaan moinen schaisse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007