..."joutuisitte" kuunnella koko loppu elämänne yhtä rasmuksen biisiä eikä mitään muuta niin mikä se olisi??
Mitä jos...
6
401
Vastaukset
Last Walz... Rakastan sitä piisiä..
Se on ehottomasti Into levyn paras piisi... erityisesti tykkään siitä kohdasta missä rytmi vaihtuu.. tangosta valssiin..- janttu-93
Tietääkö joku saako sitä into tai mikä se nyt olikaan levyä ladattua tai jotain netistä kun mun kamu sano että saapi tai myydäänkö sitä jossain?????
- sorsa
janttu-93 kirjoitti:
Tietääkö joku saako sitä into tai mikä se nyt olikaan levyä ladattua tai jotain netistä kun mun kamu sano että saapi tai myydäänkö sitä jossain?????
Into-albumia myydään melkeinpä missä tahansa. Vaikka et asuisi pääkapunkiseudulla tai edes missään kaupungissa, löytyy paikkakunnaltasi lähes varmasti Into. Esim. jostain ruokakaupan levyhyllyltä, tai sitten kaupungista Stockmannilta, Sokokselta, Free Record Shopista, isoista marketeista jne...
- janttu-93
sorsa kirjoitti:
Into-albumia myydään melkeinpä missä tahansa. Vaikka et asuisi pääkapunkiseudulla tai edes missään kaupungissa, löytyy paikkakunnaltasi lähes varmasti Into. Esim. jostain ruokakaupan levyhyllyltä, tai sitten kaupungista Stockmannilta, Sokokselta, Free Record Shopista, isoista marketeista jne...
Kiitz! :D
- sorsa
Varmaankin joku rauhallisempi. Not Like The Other Girls on aika semmonen.
- rasmustelija
ehdottomasti liquid...se on niin loistava varsinki ne jousiosuudet siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269