Juutalaiskristillisyys on kopioinut kaiken muilta kulttuureilta ja uskonnoilta. Juudean vuohipaimenet kopioivat uskontonsa ja kulttuurinsa babylonialaisilta ja kristityt jatkoivat samaa kopioimisen tai sulauttamisen perinnettä. Julistankin kilpailun siitä, löytääkö palstalla väijyvät kristityt mitään omintakeista juutalaiskristillisyydestä. Syön hatullisen paskaa jokaisesta omintakeisesta ideasta, jonka juutalaiskristillisyys on keksinyt eikä sitä löydy mistään muusta kulttuurista.
PS. Kansanmurhia ei lasketa mukaan tähän kilpailuun.
Juutalaiskristillisyyden omaleimaisuus
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Alaston nuorukainen pakeni Getsemanen puutarhasta Jeesuksen luota juutalaisten tullessa pidättämään hänet.
😁 - Anonyymi
> Juutalaiskristillisyys on kopioinut kaiken muilta kulttuureilta ja uskonnoilta.
Ei yhtään järkevää syytä uskoa tuota. Todennäköisemin muut ovat kopioineet Juutalaisilta.- Anonyymi
Luuletko tosissaan että hiekka-aavikolla ihmisten mielikuvitus on toimelias?
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosissaan että hiekka-aavikolla ihmisten mielikuvitus on toimelias?
😁Miksei olisi. Mitä muuta siellä voi tehdä kuin kuvitella Tuhannen ja Yhden yön tarinoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei olisi. Mitä muuta siellä voi tehdä kuin kuvitella Tuhannen ja Yhden yön tarinoita?
Ne ovat tulleet aikoinaan tuottoisten vihertävien maiden asukkailta.
Juutalaiset omaksuvat niitä vaelluksillaan ja maankiertäjiltä!
😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244