Siivoan huonetta, ja ulkona kuu mollottaa, sen paheksuva katse ei tee hyvää, aamuna herään yltä päältä hiessä kun yöllä painajaiskuvia nähty, mutta kummallisen onnellinen tunne, aamupäivän aurinko leikkaa huoneeseeni, tajuan että aurinko antaa viestin, koska aurinko on itse jumala, pääkeskus, vai olisiko sittenki omat aivoni se pääkeskus vai olisiko yksi lukuisisista eri pääkeskuksista sittenki vai miten se meneekään, tajuan sitten iltapäivällä tultua duunista että ei tässä elämässä liikaa jääräpää kannata olla, sitten kohta kuu mollottaa taivaalla, se putoaa sieltä maahan, tajuan mitä se tarkoittaa, tilalle tuleekin aurinko, mitä tämä voisi tarkoittaa sitten taas eri merkityssuhteissa, ja seuraavana aamuna taivaalla on samaan aikaa kuu ja aurinnko, ne muodostaa yhdessä mielenkiintoisen kontrastin ja kombinaation myös vertauskuvallisesti, sitten mä vasta näin myöhään elämässäni tajuan mikä on yksi elämän tarkoituksista, nimittäin se että kuu ja aurinko pitää olla samaan aikaan taivaalla ja sama juttu kun siivoan huonetta, sillä huone tai talossa on yhtä aikaa voiveitsi pöydällä ja puurokattila korvani liepeiden lähellä ja sitten naapurin talo kääntyy nurinpäin , tajuan seuraus ja syy suhteen , ja se toinen naapurin talo lähtee itsestään ikäänkuin paranormaalilla tavalla liikkumaan, ja tajuan mistä siinäkin on kyse, mutta sen sijaan oma taloni pysyy nyt paikallaan, mutta vielä eilen se oli ilmassa , sillekin oli syynsä ja se kuun paheksuva katse joka sai melkein yön aikana nuppini sekoamaan, kunnes aamuna koitti jokin uusi juttu elämässä joka mullisti kaiken.
Huumorijuttujani osa2
Anonyymi
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893