Tuore suhde

Anonyymi

Olen tapaillut erästä miestä nyt reilu 2 kk. Hän on eronnut kesällä vasta pitkästä avioliitostaan. Otimme suuren askeleen eilen intiimiasioissa.
Homma ei sujunut ihan täydellisesti, osittain jännityksestä, mutta lopputulos oli kuitenkin kumpaakin osapuolta tyydyttävä.
Hän on ollut varovainen alusta asti, mutta koko ajan ollaan menty askel askeleelta eteenpäin.
Kysyin varoen että olemmeko nyt parisuhteessa vai haluatko sen tuoda julki jossain vaiheessa myöhemmin?
Hän sanoi että mielummin jossain vaiheessa myöhemmin vasta.
Tämä herätti itsessäni epävarmuutta, mutta mies käyttäytyy kuitenkin ihan samoin kuin ennen tuota eilistä asiaa.
Onko hän vain ujo ja siksi arka asian suhteen? Miten te rauhalliseen tahtiin etenevät, ujot miehet ajattelette tällaisesta?
Itse olen niin kyyninen, että tuppaan ajattelemaan pahinta, eli etten ole riittävän hyvä kun edellisissä suhteissa kahden aiemman, vähän narsistisen miehen kanssa on itsetuntoni latistettu sadasta nollaan.
Tavallaan olen hyvin itsevarma, mutta tuo pelko ja kyynisyys näiden efellusten jälkeen tuppaa nousemaan pintaan.
Mies on hyvä ja ihana minua kohtaan, mutta jotenkin mietityttää, joten miehet... Mistä oinein on kyse?

8

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei se ole eronnut. ja seksi oli pettymys ni pikkuhiljaa feidaa sut.

• Anonyymi

Kysyin miehen mielipidettä, en naisen.
        Ja kyllä hän on eronnut ja muuttaneet erilleen. Mitä sait tästä ilkeilystäsi? Onko sinua loukattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin miehen mielipidettä, en naisen.
        Ja kyllä hän on eronnut ja muuttaneet erilleen. Mitä sait tästä ilkeilystäsi? Onko sinua loukattu?

Sinun pitää olla suora ja kysyä mieheltä itseltään eikä täältä.

• Anonyymi

olen mies. Kyllä tiedän miten tää menee. ihan jo sekin, että jos seksin saamisenkaan jälkeen ei lämpene, se oli pettymys. Voit olla vaikka kuinka mukava ja nätti, mutta jos ei toimi -ei toimi. Ja toki elämän varrella on loukkauksia sattunut, mutta se on elämää. Kyllä me miehet osataan ottaa omamme ja osoittaa kiintymystä. Eron jälkeen voi olla niin et ihan kevyesti ei tuu sitouduttua, ellei sit ole niin upeaa, että vie mennessään. Sun kohdalla nyt näyttää siltä että ei vaan lähde. Ujoudella ei oo mitään tekemistä tässä asiassa.

• Anonyymi

Kuulosti rehelliseltä kommentilta.
        Toisaalta ihmiset ovat erilaisia, toiset tarvitsevat aikaa.
        -sivusta-

• Anonyymi

Käyttää vain.

• Anonyymi

Jos miehellä on sinulle jutellessaan, koskiessaan, läsnäollessaan ja katsoessaan edelleen se sama rakkaus silmissään rakastelun jälkeen, niin sinulla ei ole mitään hätää. Jos jokin em. asioista on muuttunut, sitten voi olla jotain muuta edessä.

Erosin itsekin erittäin pitkästä suhteesta. Vannoin sen jälkeen, etten enää ikinä ala olemaan parisuhteessa kenenkään kanssa, koska entinen puoliso oli mm. erittäin väkivaltainenkin. Elämääni kuitenkin odottamatta saapui nainen, johon rakastuin ensisilmäyksellä, vaikka sellaiseen en ole koskaan uskonut.

Ensimmäinen kerta pelotti itseänikin vuosien seksittömyyden takia ja tunsin myös pettäväni entistä puolisoa, josta olin yli vuotta aiemmin eronnut ja sähläämiseksihän se meni. Tämä nainen on opettanut, mitä on oikea rakkaus ja rakkausseksi. Hengästyttää edelleenkin, miten onnellinen edelleenkin olen näiden yhdessä vietettyjen parin vuoden jälkeen, kun saan rakastaa tätä upeaa naista ja hän vioistani huolimatta haluaa rakastaa takaisin. Rakkautta ei voi teeskennellä ja se on pyyteetöntä.

• Anonyymi

Kumpi pisti liiton poikki, mies/nainen?
      Mikäli nainen, mies saattaa haikailla & siks halua ei vakiinnuttaa suhdettanne.

Mikäli mies pisti banksit, alkanut liian aikaisin seukkaamaan/muitakin kierroksessa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe