Eronneelle vanhemmalle muutto.

Anonyymi

Olen 13 vuotias poika, jonka vanhemmat on eronnee ja asun äitini ja isäpuolen luona, vaikka haluisin asua isän luona. Puhuin jo 10 vuotiaana kerran isälle muutosta (asiaa ei oikein käsitelty paitsi että sanottiin että kun olet 13 voit vaikuttaa missä haluaisit asua). En voi sietää isäpuoltani ja hän käyttäytyy usein rajusti minua kohtaan, että fyysisellä ja henkisellä väkivallalla. Kotini säännöt eivät myöskään mielestäni sovi kasvavan teinipojan tarpeisiin kuten nukkumaanmenoaika tasan 21.00. Säännöt ovat myös liian täsmällisiä ja joustamattomia. On myös muita syitä mitä en nyt tässä halua jakaa mutta toivoisin että voisitte kertoa mitä kannattaisi tehdä.
Ps. olen yrittänyt puhua äidilleni joka on yrittänyt puhua isäpuolelleni. On tapahtunut positiivista muutosta mutta asiat eivät ole vielä ihan niinkuin toivoisin . Joudun myös kuulemaan huutoa jokatoinenpäivä pinimmistäkin asioista kuten että mihin kohtaan pesukoneessa laitetaan lautaset🤦.
Auttaisitteko minua ja kertoisitte mitä pitäisi tehdä .

3

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran nuori olet, että vähän muiden armoilla olet. Sen verran vanha kumminkin, että sinun pitäisi saada päättää kumman vanhemman luona asut. Melkein juttelisin isän kanssa ja mietitte mitä voi tehdä. Isä hoitaa asioita sosiaaliviraston ja sinun äidin suuntaan ja toivottavasti saa siirrettyä ensisijaisen huoltajuuden itselleen.

• Anonyymi

Harvinaisen aikuismaisesti kirjoitettu. Varhaisteini ei noin ilmaise asiaansa.

• Anonyymi

monesko "alaikäisen" tekemä aloitus tämä on tästä aiheesta...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe