Edelliseen asuntoomme ostimme Siemensin tiskikoneen vuonna 2006 ja se jäi sinne pois muuttaessamme 2017. Kertaakaan ei tarvinnut korjata, kävi ja kukkui kuin ajatus, kunhan muisti välillä putsata sisuskalut. Nykyisessä kämpässämme on Boschin tiskikone, jonka ostimme sinne muuttaessamme vuonna 2017 ja jo kaksi vuotta sitten siihen jouduttiin takuutyönä vaihtamaan pesupumppu/kiertovesipumppu sen alettua pitämään matalaa bassotaajuuksista huminaa ja pesutuloksen heikennyttyä oleellisesti. Tämän jälkeen kone kävi taas ihan hyvin pari vuotta, alkuvuodesta 2021 humina palasi, mutta pesutulos ei vaikuttanut heikentyneen oleellisesti. Kuukausi sitten kone tilttasi, antoi vikakoodia E19, eikä suostunut lainkaan aloittamaan pesuohjelmaa. Kävi ilmi että syyyllinen oli kylkikammion vesiventtiili/solenoidiventtiili, jonka sain vaihdettua helposti itse netistä ja youtubesta katsomieni ohjeiden mukaan, osa maksoi posteineen vajaat 40€. Taas luulin selvinneeni helpolla, MUTTA: Tänä aamuna koneeseen ilmestyi jälleen uusi vikakoodi, E09, mikä indikoisi että kiertovesipumppuun sisäänrakennettu lämpövastus olisi paskana ja koko fakingin pumppu pitää vaihtaa. Osan hinta pauttiarallaa 150€ ja sen verran hasardi lähteä itse tekemään, että pitäisi varmaan ammattimies tilata paikalle, mikä helposti tuplaa hinnan. Ja kone on siis vasta hieman päälle neljä vuotta ollut käytössä, kun edellistä ei 11 vuoteen tarvinnut korjata lainkaan. Mitä Boschille/Siemensille on tapahtunut???
Onko Boschin tiskikoneet nykyään oikeasti näin paskoja??
Anonyymi
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ne tehdään turkissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758