ihastus esti ilman syytä

olen 15v tyttö ja olen ihastunut yhteen mun koulussa olevaan poikaan,poika tietää sen( ja oli tiennyt sen jo ennenkun mainitsin)ja halusi tutustua muhun oltiin kuitenkin vain kaverimielessä tutustuttu koska ei tunnettu toisiamme yhtään,paripäivää juteltiin kaikesta ja hän oli mukava ja meillä oli paljon yhteistä mutta yhtäkkiä esti minut joka paikassa vaikka en ollut edes tehnyt mitään.mun kaverit meni kysymään häneltä että mikä homma mutta hän oli vastannut ettei tiedä itsekkään miksi esti minut eikä edes voinut kertoa että estää vaan yhtäkkiä esti vaan,kuitenkin koulussa hän ei vaikuta siltä että hän vihaisi minua.en tiedä mikä ihme hänelle tuli mutta olen edelleen ihastunut häneen kaiken tämän jälkeen.enkä pääse ihastumisesta pois.vosiko olla että poika voisi olla kiinnostunut musta vielä jos vähän aikaa kuluu?
onhan tämän jälkeen vähän kiusallisat kävellä koulun käytävillä kun hänkin on siellä :D

Ps:OSAAKO JOKU KERTOA MIKSI JÄTKÄT TEKEE TÄTÄ?MIKÄ NIIDEN LOGIIKKA TÄSSÄ ON?HALUAISIN TIETÄÄ!!! :D

6

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä ei vaan tiedä mitä sanoa

• Pikkasen epäilen tuolla käytöksellä, että poitsulla on joku toinen ihastus kiikarissa...

• Anonyymi

Olen tosiaan 12v tyttö ja olen ihastunut yhteen luokkalaiseen poikaan. No tänään päätin että olen rohkea ja laitan hänelle viestiä.(olen siis aika ujo niin tämä oli aika hankalaa) No sitten laitoin "moi miten menee" ja hän kysyi kuka. Sanoin sitten nimeni ja kun laitoin jonkun 5min päästä viestiä hänelle ettö siis se sun luokkalainen koska jos hän ei tunnistanut minua luokkalaisekseen koska ei ole varmaan ikinä nähnyt yhteystietoni profiilia yms. No tämä viesti ei edes lähettänyt koska hän oli estänyt minut:( nyt en sitten voi kysyä syytä siihen koska en viitsi laittaa ystäväänikään kysymään koska näen häntä koulussa. En sitten tiedä mikä hänelle tuli. Eikö hän halua että puhun hänelle vai luuliko hän minua joksikin muuksi. Olin hetki sitten ollut hänen kanssaan aika pienessä ryhmässä whapissa mutta vaihdoin profiiliani niin en tiedä tajusitko ettö olen minä vai mitä? Koska kuka kuitenkaan estää jonkun jonka tietää niin 5min sisällä. En tiedä ehkä hän mutta vähän ihmetyttää osaisiko joku vähän auttaa ettö mitä tässä nyt tapahtuu?😅😅 Kiitos jo joku vastaa:))

• Anonyymi

Kannattaisko, kun tulet täällä seuraavat 65 vuotta palstailemaan, niin opetella tekemään ihan oma aloitus?

• Anonyymi

Ps:OSAAKO JOKU KERTOA MIKSI JÄTKÄT TEKEE TÄT

Juu, osaan... ihan perus-emmendaalia teidän touhut. Jos sun kaverit meni pojalta jotain kysymään niin ehkäpä joku vähemmän sun kaveri kävi myös sille jotain kertomassa?

Tai sitten sen pojan "kaverit" keksi jotain sinusta. Te olette niin emmendaalia jo tuossa iässä. Jos mulla olis valta ottaisin teiltä puhelimet pois kunnes saatte ajokortin.

• Anonyymi

Voin tällaisena kaiken nähneenä ja kokeneena sanoa, ettei sinun kannata tuhlata aikaasi ja ajatuksiasi tuolla tavalla käyttäytyvään poikaan. Mieti, millainen se on kymmenen vuoden päästä, jos nyt jo puskee läpi tuollainen toisen tunteista piittaamaton käytös.

Kaikkea hyvää sinulle, löydät vielä itsellesi sopivamman ja sinusta välittävän sulhasehdokkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe