Tietääkö kukaan minkä nimisiä romaani sukuja on elelly Puumalan suunnalla 30 ja 40 luvulla ? Olen kuullut sukulaisiltani että silloin romaanit kiertelivät talosta taloon ja kyselivät yösijaa. Isovanhempieni luona siis on käynyt romaani perheitä. Äitini isä on tarkoin salattu koko elämäni ajan ja melko vahvasti epäilen että kyseessä voi olla joku romaani mies. Ihan vilpittömästi olisi kiva tietää minkä nimisiä sukuja sielläpäin on liikkunut.
Romaani sukuja Puumalasta ?
Anonyymi
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se Puumalan-Ukko ollut kaaleita.
- Anonyymi
Harmi ettei kukaan enää muista mitään noin vanhoista asioista. Olisin niin toivonut jotain järkeviä tietoja,koska haluaisin tietää jotain mahdollisista sukujuuristani.
- Anonyymi
Kysy Puumalan kirkonkirjoista.
- Anonyymi
En oikein tiedä oliko romaanit seurakuntien kirjoilla 30 luvulla. Luulen että ei olleet. Pitänee yrittää kuitenkin sieltä. Asuinpaikat ovat todennäköisesti vaihtuneet niin paljon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823