Päiväkotien toiminnasta eli va-liiton jäsenyydestä

Varhaiskasvatussuunnitelmien perusteet muuttuu. Muutoksella on jonkinlaista merkitystä siihen, miten usein päiväkoti-ikäisiä esimerkiksi viedään jatkossa ns. pikkukirkkoon.

Varsinainen asiani on se, että Vapaa-ajattelijain liitto tekee lausuntoa mm. tähän asiaan. Jos haluat vaikuttaa valtion ja kirkon suhteisiin vähän laajemminkin kuin vain eroakirkosta-palvelua mainostamalla, liity vapaa-ajattelijoihin.

6

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myöhäistä liittyä.

• Kuin? Ei tämä maailma vielä valmis ole, vielä on meilläkin tekemistä vapaa-ajattelun ilosanoman levittämisessä.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Kuin? Ei tämä maailma vielä valmis ole, vielä on meilläkin tekemistä vapaa-ajattelun ilosanoman levittämisessä.

Miten vapaa-ajattelu levittää shariaa nykyisin Suomessa?

Miten Vapariliitto otti kantaa Vantaalla tapahtuvaan sharian levitykseen
        kun liiton johdossa on vantaalainen vasliiton kunnalispoliitikko ja liitto on saanut rahaa
        Jussi Saramon suhteilla valtiolta JSaramo on vasliiton vantaalainen exministeri

https://www.suomenuutiset.fi/muslimioppilailla-oma-vapaapaiva-ja-omat-saannot-ramadanin-takia-purra-ei-erivapauksia-islaminuskoisille/

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Kuin? Ei tämä maailma vielä valmis ole, vielä on meilläkin tekemistä vapaa-ajattelun ilosanoman levittämisessä.

Kun olen jo jäsen :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kun olen jo jäsen :)

No sitten. Kiitos että olet.

• Anonyymi

Vapariliiton sossujohdon vasliittolaiset tuhoavat suomalaista metsätaloutta törkeällä tavalla potkien kantasuomalaisten etua
      Ylikoskelaiset eivät ainostaan potki pappeja ja räsäsiä vaan ajavat koko suomalaisten elämää pilalle tukemalla kolonialistien politiikkaa
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000008415451.html
      Viidestä hallituspuolueesta kaksi, vihreät ja vasemmistoliitto, oli eri mieltä, ja vihreät ja vasemmistoliitto tukevat EU:n taksonomia-asetusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe