Mulla on - 57 kupla johon on vaihdettu - 64 n moottori. Se on myös 6 volttinen. On ollut kylmässä vajassa viimeiset 40 vuotta. Nyt olisi tarkoitus kunnostaa museorekkariin. Tuleeko ongelmia tuon koneen kanssa?
Moottori vaihdettu - 57 kuplaan
8
1084
Vastaukset
- Anonyymi
No paas kattoen tuolta että mitä tuossa välissä muutettiin. Vuonna 1961 moottoriin tuli isompia muutoksia:
http://www.vw-resource.com/years.html- Anonyymi
Kiinnostais tietää puututaanko museokatsastuksessa tuohon moottorin vaihtoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais tietää puututaanko museokatsastuksessa tuohon moottorin vaihtoon
Ota yhteys johonkin järjestöön joka tekee noita tarkastuksia. Niihin saa yhteyden ihan sähköpostilla:
https://www.traficom.fi/fi/liikenne/tieliikenne/museoajoneuvo
- Anonyymi
Kyllä siihen puututaan museokatsastuksessa.
- Anonyymi
jos vanhempi ja uudempi moottori näyttää ulospäin identtisiltä niin taitaa olla aika vaikea erottaa että mikä moottori siinä on
- Anonyymi
Kupla nyt on edelleenkin helpoimmin entistettävissä alkuperäiseksi niin voi ihmetelllä kuka museoajoneuvotarkastajista tuon hyväksyisi. Minä ainakin edellyttäisin samanikäistä moottoria apulaitteineen.
- Anonyymi
no siitä vaan purkamaan sitten moottoria että pääsee mittaamaan venttiilinlautasen halkaisijaa jne.
ulospäin noin on identtisiä
- Anonyymi
Niihin on stanssattu moottorin tyyppi koneen kylkeen. Helposti näkyvissä. En kelpuutaisi museokatsastuksessa. T. Museotarkastaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337