Vitun Urpo!
Yrjö tulee!
Toivo katoaa!
Onni on katoavaista!
Syksy elämän ehtoolla.
Onko sinulla nimi, josta on veistetty vitsiä?
Minun nimeni on Heinrich ja siitä on tehty suomalainen väännös Hessu, jota täällä rutkasti viljellään.
Voitko kertoa, mitä eroa on espanjan kielen sanoilla si ja si?
Esimerkiksi
si tu quieres
si amor
Miten yhdellä ja samalla sanalla voi olla monta eri merkitystä?
P.S. Onko viestintätieteiden professori tiedemies vai ei? :)
Häiritseekö sinua nimi Urpo
6
<50
Vastaukset
Ja ei, en ole kirjoittanut uskontofilosofia teoksia, vaikka olenkin yhden sellaisen omistuskirjoituksella saanut, entiseltä ystävältäni ja majurin työtoverilta.
Sain kristillisessä kasteessa raamatullisen nimen Jorma, joka tulee tietysti Jeremiasta, joka on jahvistinen nimi (-jah pääte). Kun en koskaan oppinut uskomaan Jahveen niin muutin nimekseni afrikkalaisen luojajumalan Mulukun nimen.
- Anonyymi
Itselläni on ihan perussuomalainen nimi Kullervo eikä minua ole siitä koskaan kiusattu tai keksitty kettuilua kaverit on kutsunut minua jo kouluajoista lähtien lyhenteellä "kulli"ihan arkisesti ja kotona käytettiin vanhempieni toimesta yleensä toista nimeäni Untamo ihan sellaisenaan vääntelemättä mihinkään suuntaan.
Joten ei ole kiusattu tai ilvelty nimen johdosta - Anonyymi
Aloittajalla tyypillistä tamperelaista maniaa ja ehkä siinä sivussa muutakin vikaa päässään. Ajatuksensa tuntuvat kiertävän umpinaista kehää hänen itsensä ympäri.
Ateisteissa ei taida juuri täysjärkisiä ollakaan.- Anonyymi
Hah_ kirjoitti:
Ettei vain aloittaja olisi oululainen kreationisti?
Eipähän ole: avaaja on ateisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108