Totuus on se, että nyt on aivan välttämätöntä, että hallituksen kannatuspohja on laajin mahdollinen ja siksi nykyhallitus on se mikä on ainoa mahdollinen .
Keskusta ja demarit haluavat pitää hallituksen pystyssä, että koronan jälkeisen ajan talouspolitiikasta tulisi mahdollisimman ihmisläheistä ja -ystävällistä.
Oppositiopuolueet eivät kykenisi yhteistyöhön. Mikä on hyvä sillä kansamme ei tarvitse nyt kylmää oikeistopolitiikkaa kurjistamaan ihmisten elämää, kuten Sipilän hallituksen aikana kävi.
Onneksi kansa on samaa mieltä ja hallituksella on edelleen kansan vankkumaton tuki.
Keskustan on hyvä olla hallituksessa
Anonyymi
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Veli puhuu kalliita asioita!
- Anonyymi
Nyt kannattaa erota ennen joulutaukoa, kuten kirjoituksen kommenteissakin toivotaan:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008419692.html
Ei kannata odottaa kesätaukoon asti! - Anonyymi
Kepuko muka yhteistyökykyinen?Salli mun nauraa..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471