Moi, Oikeastaan otsikko kertoo minun asiani. Eli seiskaluokalla minä ja Elli(nimi muutettu) oltiin oikeastaan koko ajan kahestaan ja yhden toisen kaverimiehet kanssa.Meillä oli aina niin hauskaa ja parhaat kokemukset:D Noh sitten tälle Elille tuli koulussa tietynlaisia ongelmia ja hän kertoi minulle yhtenä kouluaamuna vaihtavansa koulua, koitappa siinä kyyneleet silmissä koittaa vakuuttaa että tulet pärjäämään koulussa. Hän kyllä huomasi kyyneleeni jotka olivat pian valumassa ja koitti lohduttaa. Mutta nyt ollaan kasilla hän on ollut koko kasiluokan eri koulussa ja minä täällä. Itse olen pärjännyt hyvin ja mulla on hyvä kaveriporukka. Mutta Elillä taas on jo kunnon parhaat kaverit keiden kanssa hän koko ajan yökyläilee ja tälleen, mutta minulle ja toiselle kaverille ei oikeastaan yhtään.:( minä olen aina se joka suunnittelee menot sillä en halua menettää häntä sillä ollaan oltu hyviä/parhaista kavereita 5lk lähtien :( Ymmärrän todellakin että hänellä on uusia kavereita ja hyvä niin mutta haluaisin joskus nähdä häntä myös. ;( Kellään vinkkejä?
Menetänkö parhaankaverini?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319