Olemme aviopari M65v,N68v,olemme harrastaneet seksiä niin ,että vierasmies on kuunnellut puhelimessa meidän sekstailua. Miehet on kertoneet ,että on todella kiihoittavaa kuulla vieraan parin rakastelua.Olemme niin tehneet useamman kerran,miehet on runkanneet samalla kun ovat kuunnelleet.
puhelin kuuntelu
Anonyymi
9
778
Vastaukset
- Anonyymi
Hähähää jessus sentään nyt repesin tuon ikäset kurpat
- Anonyymi
Varmasti ihanan kuuloista. Itse pidän vanhemmista naisista ja kokemusta myös miehistä. Olisi upeaa kuunnella....
Kuulostaa todella hyvältä.
- Anonyymi
moi, hoksasitko sähköpostiosoitteen ? t: sama kuin äsken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
visiiri.com ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
visiiri.com ei toimi
Entä luukku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty lukemaan ajatuksiasi.
- Anonyymi
Haluan kuunnella
- Anonyymi
Meillä vaimo juttelee miehen kanssa samalla itse nussin vaimoa.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220