Raakaa infrapunaa. Lidl briloner. Moniväri led.

Anonyymi

Pitäisi saada lidlin kauko-ohjattavien moniväri led lamppujen infrapuna ohjauskoodit selvitettyä. Tarkoitus android puhelimen infrapunalähettimellä ohjata kyseisiä lamppuja. Puhelimesta koodien lähetys onnistuu raakana eli mikrosekunneissa päälle pois sarjana. Millähän vois nauhottaa alkuperäsestä kauko-ohjaimesta pulssit? Vai löytyiskö jostain jo valmiiksi jonkun muun nauhoittamina?

Ps. Näis lidlin lampuissa on siis sekä bluetooth että infrapunaohjaus. Bluetooth on liika hidas ja infrapunakaukosäädin heikkolaatuinen. Moni mennyt jo rikki.

4

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Periaatteessa onnistuu pc:n äänikortilla jopa: Tarvitset ir-vastaanottimen ja sille virrat kytkettynä ja ulostulo sitten jonkun 1..10u konkan läpi oikeaan tai vasempaan kanavaan line-in liittimessä. Nauhotat audiota, katsot vaikka Audacity:llä aaltomuodon, jolloin näet helposti bittikuvion, mikä pitää lähettää jos olet kiinnostunut koodaamisesta. Lähetys voisi onnistua rakentamalla ir-ledi vahvistin kuuloke-liittimeen ja playback:na..? Muulla tavalla hiukan epäilen..

• Anonyymi

Joku TSOP33338 ir-vastaanotinpiiri, siis - löytyy helposti vaikka vanhoista risoista videoista.

• Anonyymi

Vanha keskustelu mutta Broadlinkin boxilla pystyy nauhottaan ja ohjaamaan. Kyseisen merkin apilla pystyy myös kännykän ir lähetintä käyttämään muistaakseni, kopioiduilla koodeilla.

• Anonyymi

Briloner control BT ihan ok. Lidlin kaukosäätimet huonoja. Mun hajos heti. Onneks kaveri kerto briloner sovelluksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe