Hei! Olen 14wee tyttönen ja mulla on ongelma. SiisQ mä oon kyllästynyt kuuntelemaan Britneytä ko kaikki frendut kuuntelee sitä niinq ja mä en oo yhtään persoonallinen jos kuuntelen samaaQ neki. Mut sit toisaalta joku CMX ta YUP on vähän vaikeaselkosta ja enkä mä halua kuunnella sellasta musaa jota ei kukaan mun kamu kuuntele, nii mitä mä voisin alkaa fanittaan? Kiitti jo etukäteen!
Vastaus: Tämähän on ihan itsestään selvää, tyhmä tyttö! Mars kauppaan ostamaan joku Apulannan älppäri, kuuntelet niitä rosoisia riimejä ja kopsaat ne samantien Eastpakkisi kankaaseen, niin hyvä tulee! Kaverisi kommentoivat "Voi jee, kun se on kapinallinen!", ja sinä sanot tietysti "Ei hihihiihii, tää on kyllä Apiksen logo mut kyl tää muutenki sopii mulle, ahihihihihi...", ja ajattelet hiljaa mielessäsi olevasi aika raju mimmi. Amen.
Kysymys ja vastaus
Jeka
1
264
Vastaukset
- Aukes...
Tuota tuota...ihan hienoo ajanvietettä...mutta ei sitten mitään kiilahiekkaan vaan kunnon attackia tai ei....mutta ehjää ja sinkkuja. ANARKIAAAA!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249