Miksi kiusaatte?

Anonyymi

Hei. Miksi kiusaat? Oletko parempi kuin muut ja onko aamulla ihana herätä uuteen päivään ja tehdä jonkun toisen päivästä paskaa!? Mietitkö että ketä kiusaat se ei koske pelkästään sitä kiusattua vaan satutat myös sen kiusatun läheisiä he kärsivät myös. Ajatteletko sitä?

11

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa hiljaista. Ne ohittavat asian ja jatkavat kiusaamista kerran se on mahdollista.

• Anonyymi

Joo ei paljoa ole kannanottoja kysyttäessä

Ymmärtäisivät että he oikeasti tuhoavat toisen/toisten elämän. Sattuu silmittömästi läheltä seuranneena mitä se saa aikaan😟

• Ettei tule itse kiusatuksi. Niin ainakin oli meidän koulussa. Eipä ton ikäisillä ole empatiakyky eikä älykkyys kovin kehittynyt.

• Anonyymi

Mun mielestä näillä kiusaajilla on vain vitun hällä väliä asenne ja luulevat olevansa niin helvetin hienoi ja kovii tyyppei. Heräisivät päivään ja aidosti rohkeita eikä enään toiselle pahaa tekisi se olisi hatun noston paikka

• Anonyymi

Voi kun olisi taika sauva,lopetaisin perheiden sisäisen henkisen väkivalla ,joka on 1 kiusaamisen muoto,2 päiväkoti ja koulukiusauksen Työpaikkakiusauksen,Mutta kun sitä taikasauaa ei ole.

• Anonyymi

Tämäpä kunpa olisi😔

• Anonyymi

Mikä häpeä myös kiusaajien omille läheisille jälkeläisen riähkä käytös. Phyi

• Anonyymi

Totta. Hirveä häpeä olisi semmoista viestiä koululta tai jostakin muualta saada.
        Ollaan immeisiks. Arvostetaan itseämme sekä toisia.
        Eikä suljeta silmiä ja hyväksytä kiusaamista vaan tehdään osaltamme maailmasta hieman parempi paikka elää ja olla.

• Anonyymi

Maassa maan tavalla. Aikuiset näyttää esimerkkiä ja nuoremmat harjoittelee ja seuraa sitä.

• Anonyymi

Ei ne jouda vastaa kiusaamiseltaa

• Anonyymi

Terveydenhoitoalan opiskelijat eivät kiusaa. Tihihihi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1762
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe