Olen saanut juuri pian säveltämäni kappaleen valmiiksi joka menee sitten Youtubeen. Ajattelin antaa sille nimen: Waves koska kappale on myrskyisä.
Mutta vaatiiko tuo sana The -artikkelin vai ilman sitä?
Onko nimi muuten mielestänne soveltuva musiikkikappaleelle?
Musiikkikappaleen nimeämisestä
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi nimi on wessa koska siellä sitä myrskyisää on pöntössä.
- Anonyymi
Ehdotan nimeksi ”Sounds like thunder”.
Siten kuulija voi varautua siihen, että odotettavissa on silkkaa kidutusta. - Anonyymi
Jos kappale on myrskyisä, niin sen nimi voisi olla ”Stormy weather”.
- Anonyymi
Turhaa vaatimattomuutta, laita nimeksi suoraan Tempest artikkelilla tai ilman.
- Anonyymi
Aikaisempiin käännöksiisi verraten laittaisin nimeksi storm father.
Päätä itse haluatko musiikkikappaleesi nimen tulevan suomennetuksi nimellä Aaltoja tai sitten Aallot. (Aivan kuin nykykääntäjät tällaisista välittäisivät.)
Eipä tuolla liene ainakaan musiikillista merkitystä. Waves -nimisiä musiikkikappaleita on netti täynnä jo ennestään, mutta jos ei omaperäisyyden puute haittaa, niin siitä vaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Waves#Songs
"The Waves" näyttää olevan harvinaisempi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Doom_Days- Anonyymi
Eihän tuosta nyt ota selvää - siis oletko saanut sen kappaleen valmiiksi vaiko et?
Jos kappale on myrskyisä, niin Waves kuulostaa minusta aika laimealta, vähän räväkämpää pitäisi olla. - Anonyymi
Jos olet luonut musiikkia syntikoilla sopii nimeksi "Kovaäänisen Aallot".
- Anonyymi
Jostakin juolahti mieleen nimi ”Myrskyluodon kaija”.
Kaija tarkoittaa tässä laituria, jolla kuulija mielikuvissaan on kun myrsky pauhaa ympärillä.
Nimi on sitä osuvampi, mitä hyvälaatuisempien kuulokkeiden kautta kappaletta kuuntelee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209