Onko samoja kokemuksia?
Minulla on ollut lievää närästystaipumusta pitkään. Äskettäin tähystyksessä kuulin, että minulla on palleatyrä.
Tänä syksynä on ollut kaksi pahaa närästyskohtausta. Ensimmäisellä kerralla luulin, että on sydänkohtaus. Nukkumaanmenon jälkeen alkoi sydän pamppailemaan kovasti ja alkoi pahoinvointi. Ällöttävä olo kesti pari tuntia. Aamulla pääsin loistavaan terveyskeskustutkimukseen. Sydänfilmikin otettiin. Ei ollut sydänkohtaus. Terveyskeskuksessa oli todella ystävällinen hoitaja ja lääkäri. Sain hienoa palvelua, mistä olen kiitollinen.
Nyt samanlainen kohtaus toistui. Jälleen alkoi aika pian nukkumaanmenon jälkeen. Olo oli karmea. Sydämen pamppailua ja ällötystä. Se päättyi suureen oksennukseen parin tunnin päästä.
Aion olla entistä tarkempi ruokavalion suhteen. Pieniä ruoka-annoksia.
Onko samoja kokemuksia? MIten pärjäätte tämän kanssa?
Olen 63-vuotias nainen.
Paha närästyskohtaus ja palleatyrä
Anonyymi
0
223
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018003- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763687
- 542920
- 632645
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328