Ennen joskus muinoin oli ikäluokkiin pohjautuvat chatt- huoneet. Vilkkain ja mielenkiitoisin lienee ollut huone 40
Tuonne huoneeseen tuli kuuskymppiset miehet kilvan. Yhdeltä tiedustielin, että minkä vuoksi sinä vanha mies tulet tänne? Hän vastasi, että täällä naiset haluavat seksiä. Oman ikäisiä naisia ei enää seksi kiinnosta.
Minä olisin näin kuuskymppisenä voinut sille miehelle vastata, että kyllähän se kiinnostaa, vaan laatu ratkaisee...
Toivoisin, että halutessasi kirjoitat tähän keskustelun avaukseen muistojasi. Mieluiten hyviä muistoja entisajan 40 sätistä. Kaikki nimimerkit siellä olivat nimimerkkejä eli eivät oikeita ihmisiä. Sen suhteen ei ole hätää. Älä paljasta henkiöä nikin takana. Nimimerkki on vain fiktiivinen persoona, kirjailijan luoma hahmo.
Tämä mielessä pitäen, avoimin mielin.... olisi kyllä jopa kirjan arvoinen juttu, jos asiallisesti halut osallistua muisteloihin. nikit on nikkejä, nikki ei ole oikeuspersoona
Muistellaan chatin kultaisi vuosia
5
1436
Vastaukset
- Anonyymi
Seriffit on varmaan kantava voima olleet aina.
Minä muistan Kokki -sefun. Hän oli kiva ja äärettömän utelias. Onko sinulla hänestä kivoja muistoja?
Mennään tätä ihan pikkuhiljaa.... ei ole kiire tuoda koko muistelmien kirjoa yhtä aikaa ruudulle. Pienin askelin....... yksi muisto kerrallaan - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17213771/muistellaan-chatin-kultaisi-vuosia
älä ota kantaa, kerro vain mitä luit - Anonyymi
Ihana ketju <3 niin täynnä elettyä chat-elämää!
- Anonyymi
Nämä chattihuoneet tekee kuolemaa, samat trollit/vakionikit päivästä toiseen. Näin on.
- Anonyymi
Kun tää ihku ketju ny vaa kuali niin muistellaankos jatkox sätin ansioituneimpia trolleja ja häiriköitä?
En viälä kerro omia suosikkejani etten vaan ala miälipideejohtajaksi :) kyl te tiedätte itekkii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846