Kiitos teille koronan väheksyjät

Anonyymi

Minä en pääse syöpäkontrolliin,koska korona-sairaat ovat jumittaneet erikoissairaanhoidonkin.En pelkää koronaa.Todennäköisesti kuolen syöpään.

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on lääkeyhtiön / THL:n palkkatrollin aloitus, yksi monista joita ne väsäävät tänne pitkin päivää. Trollin ruokinta ei kannata.

• Anonyymi

En todellakaan ole trolli vaan kahta syöpää sairastanut nainen ja pitäisi päästä neljän kuukauden välein magneettikuviin ison uusimisriskin vuoksi.Ensimmäistä kertaa joudutaan pitkittämään kuvaustahtia.Hirvittää,jos syöpä sisälläni saa kasvaa ja levitä paskapäitten koronan väheksyjien takia.

• Anonyymi

Ja sinä olet Venäjän trollitehtaan agentti joka yrittää kumota jokaisen tosipohjaisen kommetin joka vetoaa rokottamattomiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet Venäjän trollitehtaan agentti joka yrittää kumota jokaisen tosipohjaisen kommetin joka vetoaa rokottamattomiin.

Sinä olet idiootti kusipää, jolla on tässä maailmassa vain oikeuksia.Ei velvollisuuksia.Annas kun arvaan sun olevan luuseri ja yksinäinen keski-ikäinen mies...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet idiootti kusipää, jolla on tässä maailmassa vain oikeuksia.Ei velvollisuuksia.Annas kun arvaan sun olevan luuseri ja yksinäinen keski-ikäinen mies...

Siis et sinä vaan tuo joka väìtti minun olevan THL : n trolli...vahingossa meni sulle tuo kommentti anteeksi.

• Anonyymi

Jos kyse on hengestäsi, niin kannattaa investoida ja ostaa tutkimukset yksityiseltä puolelta. Vai minkä arvoiseksi itse määrittelet henkesi? Onko kustannukset yksityisellä puolella korkeammat kuin mitä on henkesi arvo?

Käsittääkseni tutkimuksiin pitäisi päästä, jos on oireita, jotka puhuvat taudin leviämisen puolesta. Tosin voi joutua vaatimaan. Tällaiset tarinat ovat ihan tavallisia esim. rintasyöpäpotilaiden kohdalla. Käsketään vaan lähteä lenkille parantamaan kuntoa, kun tauti on uusinut ja edennyt. Yleensä se, joka äänekkäimmin huutaa, saa myös tutkimuksia ja hoitoa.

• Anonyymi

Just. Pidä puolesi. Omaiseni kuoli ennen korona-aikaa kun ei päässyt tutkimuksiin vaikka liki vuoden pyyti tk:ssa. Mitään ei sanottu eikä tehty. Sitten kun lopulta naapuri soitti ambulanssin ja sairaalassa tutkittiin ei mitään ollut enää tehtävissä. Iso palkka ilman vastuuta. Sama kävi toiselle läheiselleni vuonna 1994. Vähäteltiin ja ilman apua ja tutkimuksia kotiin lähetettiin. Vasta kun työssä pyörtyi sinniteltyään kauan vaivoineen pääsi tutkimuksiin. Mitään ei tehtävissä ollut silloinkaan. Itse yritän pysyä hyvässä kunnossa. Onneksi ei sairauksia eikä lääkkeitä käytössä. Tk:n uskon olevan ala-arvoinen paikka. Raha kelpaa, mitenkä lie avun saanti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe