Ja lopettaa syyttely ja syyllistäminen, rokotetut sekä rokottamattomat. Tällainen riitely vie aivan turhaan energiaa jonka voisi valjastaa hyödyllisempäänkin. Tätähän nyt ajetaan, kärhämää toisiamme vastaan, vihaa sukulaisten kesken, erottamista lapset vanhemmista, isovanhemmat lapsen lapsistaan, kaverit toisistaan, työkaverit toisistaan.
Tätäkö kaipaatte? Kohta olemme kaikki omissa juoksuhaudoissa ampumassa toisiamme hengiltä, henkisesti ja jopa pian fyysisesti.
Sitähän eliittiglobalistit ja media työkalunaan ajaa tänne, eripuraa, mellakoita, Istukaa nyt alas ja miettikaa vaikka se 5 minuuttia ja herätkää ajoissa, ennenkuin on liian myöhäistä. Rokottamattomat ovat ovat arvoituksen edessä koronan kanssa ja rokotetut arvoituksen edessä rokotusten kanssa.
Emme saa päitämme ja mielipiteitämme kääntymään syyttelyllä eikä syyllistämällä, joten lopetetaan sellainen, jokainen pitäköön mielipiteensä ja päätöksensä omaan kehoonsa nähden.
Tämä tie vie kaaokseen, se on varma jos emme herää ja lopeta tätä itse.
Minä rokottamaton otin yhteyttä aikuiseen rokotettuun poikaani ja tein sovinnon, olemme eri mieltä mutta päätimme pitää yhteyttä ja päätimme ettemme puhu näistä rokote ja korona-asioista, meillä on paljon yhteistä, esimerkiksi hänen perheellä 2 ihanaa lasta ja minulla 2 ihanaa lapsen lasta.
Emmekö voisi alkaa puhaltaa yhteen hiileen?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja höpöhpöhöpö. Ota se rokote äläkä täällä höpise.
- Anonyymi
Tarkoituksellista tuo kiilan iskeminen eri ryhmien välille on ollut jo vuosikymmeniä. Ei se kuitenkaan poista velvollisuutta edes yrittää varoittaa muita näistä muista vaaroista. Media ei esimerkiksi kerro, että Afrikkalaiset eivät halua ottaa rokotteita ja se näkyy nyt selvästi kaikissa tilastoissa. Historia tuohon rokotteiden hylkimiseen löytyy historiasta. Kaikki lääkeyhtiöt ovat käyttäneet heitä koekaniineina aina. Se on heidän pelastuksensa korona-aikana, kuten oheisista käyristä näkyy: https://t.me/TheDailyHint/4497
Ei piikkejä, ei paljon tartuntoja, todella alhainen kuolleisuus. Koska meidän uutiset alkavat kertoa näistä asioista meille faktoja ja lakkaavat asettelemasta ihmisiä vastakkain? - Anonyymi
En ota.
- Anonyymi
Sama täällä - ja säilytän terveyteni. Ja myös mielenterveyteni, toisin kuin rokotetut, jotka haukkuvat suut vaahdossa ja ovat erittäin aggressiivisia.
- Anonyymi
Rokottamaton on vastuuton hylkiö . Minä itse egolla .
- Anonyymi
Kuka antoi sinulle oikeuden toisten tuomitsemiseen ? Tuo kertoo vain pienestä sielusta ja sivistyksen puutteesta. Mutta sehän on sinun vahinkosi. Kyllä sinäkin vielä opit.
- Anonyymi
Vastuullinen rokotettu levittää tautia passin voimalla. Minä itse egolla.
- Anonyymi
HYVÄ ja VALAISEVA kirjoitus !
- Anonyymi
Samaa mieltä olen. Ei saatu laumasuojaa, ei onnistuneet rokotteetkaan olemaan niin tehokkaita kuin toivottiin.
Nyt ollaan tässä. Korona leviää ja meidän pitäisi yhdessä se taltuttaa.
Nyt kestetään suomlaisella sisulla ja ollaan vastuullisia eikä levitetä virusta eteenpäin, jos sen satumme saamaan.
Etäisyys, maskit ja käsienpesu. Vältetään joukkokoontumisia.
Lisäsuojana rokotukset ja koronapassit. - Anonyymi
Rokotettujen kommentointia kun seurailee, niin se pahaolon tunne näistä kumpuaa, kun ovat tajunneet tehneensä kirjaimellisesti elämänsä virheen ottaessaan rokotteen jos toisenkin. Paniikissa haluavat sitä pakolla myös rokottamattomille. Jaettu pahaolo on heidän mielestä parempaa pahaaoloa. Sairasta sanon minä. Jos viinanhimo ja kapakkareissut menee terveyden edelle, niin siitä vaan, mutta päätös rokotteen ottamisesta pitää olla henkilökohtainen.
Nyt kun näitä "tehosterokotteita" täytyy ottaa jatkossa 6-9kk:n välein, niin ketä ne piikit kustantaa? En ainakaan minä rokottamattomana halua maksaa yhtäkään piikkiä näille narkeille, kun kyse on vaikutuksiltaan plasebon luokkaa nämä rokotteet koronaa vastaan, mutta käytökseen ne kuitenkin vaikuttaa erittäin negatiivisesti. Rokotettujen käytöksestä tulee mieleen lähinnä piikkisika. Rokotetut elävät kuin pellossa, tartuttaen sitä tautia jokapuolella kaikkiin. Rokotteet ovat uskon asia.- Anonyymi
Lääkeyhtiö Pfizer on juuri kertonut miljardivoitoistaan ja yhä vaan rahavirta paisuu. Samassa uutisessa kerrottiin, että se aikoo tehdä koronarokotteista jatkuvan rahavirran yhtiölle. Siis piikkejä tulee jatkossakin muutamien kuukausien välein, haluatte tai ette. Tärkeintä on voitto.
- Anonyymi
No mutta, tämähän on sitä iänikuista, hajota ja hallitse-politiikkaa. Kun kansa saadaan käymään toistensa kurkkuun kiinni, ne eivät huomaa mitä toisaalla tapahtuu. Ja ovat hajallaan ollessaan helposti hallittavia. Silloin omat aivot kytkeytyvät pois päältä ja kaikki vain huutavat kuorossa samaa huutoa. Massahysteria. Tätä käytettiin paljon jo antiikin aikana.
- Anonyymi
Ihannehan tuo olisi mutta ollaanko kaivettu itsemme liian syvälle niihin juoksuhautoihimme.
Kohta globalistit heittää sinne kranaatin ja se siinä.
- Anonyymi
Järkevä aloitus .
- Anonyymi
"Sitähän eliittiglobalistit ja media työkalunaan ajaa tänne"
Aivan kuten sinäkin ajat käyttämällä pelkästään tuollaisia salaliittovouhottajien käyttämiä termejä, jollaisia kukaan asiallinen keskustelija ei koskaan käytä. - Anonyymi
Lopetetaan vaan niin suvaitsevaisuus voittaa. Kaikki persut ja siltä vähänkään näyttävät ilman persuttomuustodistusta lähetetään siperiaan rokottamattomien kanssa.
- Anonyymi
Kuitenkin se Korona -virus tänne tuli. Ei kukaan pyytänyt. Ei kenenkään syy.
- Anonyymi
Mutta kukahan sen pöpön päästää tulee sisään?
- Anonyymi
Koulutusmateriaali olis kiva nähdä,
Verovaroista kuitnkin maksettu
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001019711.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768