Emmekö voisi alkaa puhaltaa yhteen hiileen?

Ja lopettaa syyttely ja syyllistäminen, rokotetut sekä rokottamattomat. Tällainen riitely vie aivan turhaan energiaa jonka voisi valjastaa hyödyllisempäänkin. Tätähän nyt ajetaan, kärhämää toisiamme vastaan, vihaa sukulaisten kesken, erottamista lapset vanhemmista, isovanhemmat lapsen lapsistaan, kaverit toisistaan, työkaverit toisistaan.
Tätäkö kaipaatte? Kohta olemme kaikki omissa juoksuhaudoissa ampumassa toisiamme hengiltä, henkisesti ja jopa pian fyysisesti.
Sitähän eliittiglobalistit ja media työkalunaan ajaa tänne, eripuraa, mellakoita, Istukaa nyt alas ja miettikaa vaikka se 5 minuuttia ja herätkää ajoissa, ennenkuin on liian myöhäistä. Rokottamattomat ovat ovat arvoituksen edessä koronan kanssa ja rokotetut arvoituksen edessä rokotusten kanssa.
Emme saa päitämme ja mielipiteitämme kääntymään syyttelyllä eikä syyllistämällä, joten lopetetaan sellainen, jokainen pitäköön mielipiteensä ja päätöksensä omaan kehoonsa nähden.
Tämä tie vie kaaokseen, se on varma jos emme herää ja lopeta tätä itse.
Minä rokottamaton otin yhteyttä aikuiseen rokotettuun poikaani ja tein sovinnon, olemme eri mieltä mutta päätimme pitää yhteyttä ja päätimme ettemme puhu näistä rokote ja korona-asioista, meillä on paljon yhteistä, esimerkiksi hänen perheellä 2 ihanaa lasta ja minulla 2 ihanaa lapsen lasta.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja höpöhpöhöpö. Ota se rokote äläkä täällä höpise.

• Anonyymi

Tarkoituksellista tuo kiilan iskeminen eri ryhmien välille on ollut jo vuosikymmeniä. Ei se kuitenkaan poista velvollisuutta edes yrittää varoittaa muita näistä muista vaaroista. Media ei esimerkiksi kerro, että Afrikkalaiset eivät halua ottaa rokotteita ja se näkyy nyt selvästi kaikissa tilastoissa. Historia tuohon rokotteiden hylkimiseen löytyy historiasta. Kaikki lääkeyhtiöt ovat käyttäneet heitä koekaniineina aina. Se on heidän pelastuksensa korona-aikana, kuten oheisista käyristä näkyy: https://t.me/TheDailyHint/4497
      Ei piikkejä, ei paljon tartuntoja, todella alhainen kuolleisuus. Koska meidän uutiset alkavat kertoa näistä asioista meille faktoja ja lakkaavat asettelemasta ihmisiä vastakkain?

• Anonyymi

En ota.

• Anonyymi

Sama täällä - ja säilytän terveyteni. Ja myös mielenterveyteni, toisin kuin rokotetut, jotka haukkuvat suut vaahdossa ja ovat erittäin aggressiivisia.

• Anonyymi

Rokottamaton on vastuuton hylkiö . Minä itse egolla .

• Anonyymi

Kuka antoi sinulle oikeuden toisten tuomitsemiseen ? Tuo kertoo vain pienestä sielusta ja sivistyksen puutteesta. Mutta sehän on sinun vahinkosi. Kyllä sinäkin vielä opit.

• Anonyymi

Vastuullinen rokotettu levittää tautia passin voimalla. Minä itse egolla.

• Anonyymi

HYVÄ ja VALAISEVA kirjoitus !

• Anonyymi

Samaa mieltä olen. Ei saatu laumasuojaa, ei onnistuneet rokotteetkaan olemaan niin tehokkaita kuin toivottiin.
      Nyt ollaan tässä. Korona leviää ja meidän pitäisi yhdessä se taltuttaa.

Nyt kestetään suomlaisella sisulla ja ollaan vastuullisia eikä levitetä virusta eteenpäin, jos sen satumme saamaan.
      Etäisyys, maskit ja käsienpesu. Vältetään joukkokoontumisia.

Lisäsuojana rokotukset ja koronapassit.

• Anonyymi

Rokotettujen kommentointia kun seurailee, niin se pahaolon tunne näistä kumpuaa, kun ovat tajunneet tehneensä kirjaimellisesti elämänsä virheen ottaessaan rokotteen jos toisenkin. Paniikissa haluavat sitä pakolla myös rokottamattomille. Jaettu pahaolo on heidän mielestä parempaa pahaaoloa. Sairasta sanon minä. Jos viinanhimo ja kapakkareissut menee terveyden edelle, niin siitä vaan, mutta päätös rokotteen ottamisesta pitää olla henkilökohtainen.

Nyt kun näitä "tehosterokotteita" täytyy ottaa jatkossa 6-9kk:n välein, niin ketä ne piikit kustantaa? En ainakaan minä rokottamattomana halua maksaa yhtäkään piikkiä näille narkeille, kun kyse on vaikutuksiltaan plasebon luokkaa nämä rokotteet koronaa vastaan, mutta käytökseen ne kuitenkin vaikuttaa erittäin negatiivisesti. Rokotettujen käytöksestä tulee mieleen lähinnä piikkisika. Rokotetut elävät kuin pellossa, tartuttaen sitä tautia jokapuolella kaikkiin. Rokotteet ovat uskon asia.

• Anonyymi

Lääkeyhtiö Pfizer on juuri kertonut miljardivoitoistaan ja yhä vaan rahavirta paisuu. Samassa uutisessa kerrottiin, että se aikoo tehdä koronarokotteista jatkuvan rahavirran yhtiölle. Siis piikkejä tulee jatkossakin muutamien kuukausien välein, haluatte tai ette. Tärkeintä on voitto.

• Anonyymi

No mutta, tämähän on sitä iänikuista, hajota ja hallitse-politiikkaa. Kun kansa saadaan käymään toistensa kurkkuun kiinni, ne eivät huomaa mitä toisaalla tapahtuu. Ja ovat hajallaan ollessaan helposti hallittavia. Silloin omat aivot kytkeytyvät pois päältä ja kaikki vain huutavat kuorossa samaa huutoa. Massahysteria. Tätä käytettiin paljon jo antiikin aikana.

• Anonyymi

Ihannehan tuo olisi mutta ollaanko kaivettu itsemme liian syvälle niihin juoksuhautoihimme.
        Kohta globalistit heittää sinne kranaatin ja se siinä.

• Anonyymi

Järkevä aloitus .

• Anonyymi

"Sitähän eliittiglobalistit ja media työkalunaan ajaa tänne"

Aivan kuten sinäkin ajat käyttämällä pelkästään tuollaisia salaliittovouhottajien käyttämiä termejä, jollaisia kukaan asiallinen keskustelija ei koskaan käytä.

• Anonyymi

Lopetetaan vaan niin suvaitsevaisuus voittaa. Kaikki persut ja siltä vähänkään näyttävät ilman persuttomuustodistusta lähetetään siperiaan rokottamattomien kanssa.

• Anonyymi

Kuitenkin se Korona -virus tänne tuli. Ei kukaan pyytänyt. Ei kenenkään syy.

• Anonyymi

Mutta kukahan sen pöpön päästää tulee sisään?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5687
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      579
      2122
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      59
      909
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      887
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe