Unelmia ja haaveita

Anonyymi

Olen reilu nelikymppinen nainen. Fiksu, herkkä, hellä, hauska ja kaunis. Pidän huolta perheestä, läheisistä ja kodista. Iltaisin sytytän takkatulen, kietoudun vilttiin ja nautin. Unelmoin ja haaveilenkin. Jonakin päivänä tapaan Miehen, joka vie jalat alta. Hän on komea, fiksu, hauska, hyväkäytöksinen ja kertoo katseellaan enemmän kuin tuhat sanaa. Pelkkä katse tuntuu vatsanpohjassa saakka, kosketus saa voihkaisemaan ja odotus kihelmöimään. Juttelu on mukavaa ja helppoa, saamme toisemme nauramaan ja nauttimaan. Sinä olet minun ja minä olen sinun silloin kun olemme yhdessä. Arkielämässä sinulla on oma arkesi ja minulla omani, eivätkä meidän yhteiset hetkemme kuulu muille.

Sinun käsiäsi vasten painautuisin ja uppoutuisin katseeseesi, heittäytyisin yhteisen nautinnon vietäväksi. Ja kaikista haaveistani huolimatta olen kiltti, reilu ja rauhallinen. Joskus on kuitenkin vaikea nähdä metsää puilta, tai erottaa mustasta harmaan sävyjä.

-puNainen lanka-

7

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi trolli kirjoitti tämän sentimentaalisuudessaan sataprosenttisen selostuksen uskottomuus- kategorian alle?

• Anonyymi

Trolli on lukenut herttasarjaa ja harjoittaa uskottomuutta mielessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli on lukenut herttasarjaa ja harjoittaa uskottomuutta mielessään.

No sepä kyllä ja edes sukupuoli ei mälsää, jos ymmärrät mitä tarkoitan, jos et ei se mitään kaikki toivo ei ole vielä menetetty

• Anonyymi

Kuvailit juuri minut. Olen reilu nelikymppinen fiksu ja älykäs Mies. Haaveilen läheisyydestä. Sinun kanssasi on helppo olla, jutella ja nauttia. Tykkäät jutuistani ja minä sinun. Hiljasuuskaan kanssasi ei ole ahdistavaa. Mikä olisikaan parempaa kuin sytyttää takka yhdessä ja kietoutua toisiimme tulen lämmössä ja valossa. Käsi voisi vaeltaa pitkin vartaloasi kevyesti koskien kunnes

Ja sitten koittaa se arki kunnes tapaamme uudelleen.
      sporttimies(a)protonmail.com

• Anonyymi

Heips. Olen sininen lanka.

Reilu 40 mittarissa, olen lempeä, kiltti, kaipaan hellää kosketusta ja lämpöä.
      Romanttisia hetkia iltaisin olisi ihanaa viettää kauniin naisen kanssa lämpimän viltin alla, iho ihoa vasten jotta saataisiin olla lähellä toisiamme. Kehoni värisee kun kosketat minua, herkkää ja nautinnollista hellää hetkeä kaipailen...

Ps. Hukkasin yht tietosi. Niin laitan yht tietoni sinulle. > jesjes69@meiliboxi.fi <

• Anonyymi

Onnea matkaan...

• Anonyymi

Olet ansainnut kultaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe