Vie työpaikan sillä perusteella, kun ei ota kyseenalaista piikkiä lääkejätiltä, joka on maksanut aiemmin miljardeja korvauksia lahjonnasta ja tulosten väärentämisestä:
1. Lääkejätit eivät ota vastuuta rokotteista
2. Rokotteiden sisältöä ei tutkita eikä paljasteta
3. EU ei paljasta toimitussopimuksen sisältöä
4. Piikeistä yli 4000 vakavaa haittaa, 12 000 odottaa käsittelyä
5. Piikit eivät estä tartuntaa eikä levittämistä
6. Passit rikkovat perustuslakia ja kansalaisoikeuksia, varsinkin pakollisena
Mitä tämä on muuta kuin täysin rikollista? Terveys tässä ei voi mitenkään olla taustalla, joten mikä se on?
Jokainen näkee nämä valtavat ristiriidat ja valheelliset perustelut passin taustalla, jonka perusteella sinulta kuitenkin viedään elinkeino.
TÄMÄ ON SUORA HYÖKKÄYS VALTIOVALLAN TAHOLTA KANSAA KOHTAAN. SELVÄ MAANPETOS. Ovat astuneet rajan yli, aika näyttää antaako kansa globaalin rikkaan eliitin talloa ylitsesi mielin määrin noiden ostettujen poliitikkojen taholta.
Muistakaa että suuryritykset ovat vallanneet kaikki ylikansalliset organisaatiot ja lobbaavat (=lahjovat) kansallisia hallituksia toimimaan noiden suuryritysten etujen mukaan. Tämä on nähtävissä hyvin selkeästi ympärillä ja sen taustalla, miksi näitä toimia ajetaan kaikkea järkeä vastaan.
Hallitus on tekemässä maanpetosta
174
611
Vastaukset
Älä länkytä. Et ymmärrä aiheesta mitään.
- Anonyymi
Länkytä perustelut, niin joku voisi joskus ehkä uskoakin.
- Anonyymi
Ja sinua pitäisi uskoa, varsinkin kun kaverin ulosanti on todella heikkoa ja vaahtokiihkoisaa, ilman mitään perusteluja?
Voitko kiistää nuo perusteet? Edes yhden? - Anonyymi
Kaksi kolmasosaa suomalaisista kannattaa koronapassin käyttöönottoa työpaikoilla.
Vahva enemmistö kannattaa koronapassia työpaikoille
https://www.verkkouutiset.fi/vahva-enemmisto-kannattaa-koronapassia-tyopaikoille/#82e8d9cb
Elinkeinoelämä on pitkään vaatinut passin käytön laajentamista.
Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan kaksi kolmasosaa suomalaisista (64 prosenttia) kannattaa koronapassin käyttöönottoa työpaikoilla. Työssä olevista suomalaisista sitä kannattaa 62 prosenttia.
Koronapassi saatiin vihdoin lokakuussa käyttöön tilaisuuksissa, tapahtumissa ja ravintoloissa alueilla, joissa toimintaa rajoitettiin koronapandemian takia. EK on pitkään vaatinut koronapassin käytön laajentamista myös työpaikoille.
EK, MaRa, Suomen yrittäjät, Orpon kokoomus ja Harkimon liike nyt vaativat koronapassit työpaikoille. Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinua pitäisi uskoa, varsinkin kun kaverin ulosanti on todella heikkoa ja vaahtokiihkoisaa, ilman mitään perusteluja?
Voitko kiistää nuo perusteet? Edes yhden?No tuo on kuin joku pässi joka märehtii vaan heinää, ei kannata noteerata.
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kiistää nuo perusteet? Edes yhden?Tuoltako sinusta nyt tuntuu?
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi kolmasosaa suomalaisista kannattaa koronapassin käyttöönottoa työpaikoilla.
https://www.verkkouutiset.fi/vahva-enemmisto-kannattaa-koronapassia-tyopaikoille/#82e8d9cb
Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan kaksi kolmasosaa suomalaisista (64 prosenttia) kannattaa koronapassin käyttöönottoa työpaikoilla. Työssä olevista suomalaisista sitä kannattaa 62 prosenttia.
Koronapassi saatiin vihdoin lokakuussa käyttöön tilaisuuksissa, tapahtumissa ja ravintoloissa alueilla, joissa toimintaa rajoitettiin koronapandemian takia. EK on pitkään vaatinut koronapassin käytön laajentamista myös työpaikoille.
EK, MaRa, Suomen yrittäjät, Orpon kokoomus ja Harkimon liike nyt vaativat koronapassit työpaikoille. Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä?"...Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä?"
Niinkö luulet? Valitettavasti tuo on vain kuvitelmaasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EK, MaRa, Suomen yrittäjät, Orpon kokoomus ja Harkimon liike nyt vaativat koronapassit työpaikoille. Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä?Galluppi taidettu tehdä EK:n ovensuu-kyselyllä.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
"...Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä?"
Niinkö luulet? Valitettavasti tuo on vain kuvitelmaasi.No aika huonosti noi olemassaolevat rokotteet tuntuu tehoavan tohon uuteen omikron-muunnokseen, joten siinä vaiheessa kun mahdollinen koronapassi-pakkolaki on saatu kopautettua voimaan eduskunnassa se on jo täysin mitätön juuri siksi ettei sillä ole enää mitään merkitystä vallitsevaa koronavirusta vastaan! :/
Mut kiistelkööt nyt aikansa kuluksi ja aivan turhaan tuostakin tuhlaillen taas tuhansittain veroeuroja! :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Galluppi taidettu tehdä EK:n ovensuu-kyselyllä.
Tuskin?
Jos 72 % kansasta on jo tuplarokotettu, niin eiköhän toi koronapassi-pakko sillon sovi vallan mainiosti 72 % kansasta? Toisaalta: Minäkin oon kyl saanu molemmat rokotteet, mut mä oon ton koronapassi-pakon kanssa vielä kahden vaiheella, koska mä en juurikaan tollasista kommunistisista pakkolaeista diggaa, ja todennäkösesti äänestäisin moista vastaan jos siitä järjestettäis kansanäänestys. Rokottamattomat saa mun puolesta vallan mainiosti tartuttaa toisiaan jos siltä tuntuu! :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Kun tehtiin avoimella keskustelupalstalla, vauva-sivustolla, passia kannatti vain reilu 10%. Äänestys poistettiin nopeasti, koska tulos ei ollut koronanarratiivin mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EK, MaRa, Suomen yrittäjät, Orpon kokoomus ja Harkimon liike nyt vaativat koronapassit työpaikoille. Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä?Verkkouutiset uutisoi propangadaa, niinden tilastoihin ja gallupeihin ei kannata uskoa pätkääkään. Hatusta vetävät lukemat.
STTK ja SAK vastustavat passia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkouutiset uutisoi propangadaa, niinden tilastoihin ja gallupeihin ei kannata uskoa pätkääkään. Hatusta vetävät lukemat.
STTK ja SAK vastustavat passia.siis propagandaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan se on totta. Mutta gallupit aina persuista vääriä jos ne ei mene oman mielen mukaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö pöhlöt
- Anonyymi
"...Miksi kun lupa levittää ja tartuttaa passi ei estä tartuntoja, edistää vain niiden leviämistä?"
Niinkö luulet? Valitettavasti tuo on vain kuvitelmaasi.Siinä se onkin, kun se on totta, eikä kenenkään kuvitelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin?
Jos 72 % kansasta on jo tuplarokotettu, niin eiköhän toi koronapassi-pakko sillon sovi vallan mainiosti 72 % kansasta? Toisaalta: Minäkin oon kyl saanu molemmat rokotteet, mut mä oon ton koronapassi-pakon kanssa vielä kahden vaiheella, koska mä en juurikaan tollasista kommunistisista pakkolaeista diggaa, ja todennäkösesti äänestäisin moista vastaan jos siitä järjestettäis kansanäänestys. Rokottamattomat saa mun puolesta vallan mainiosti tartuttaa toisiaan jos siltä tuntuu! :)Onko kaikki maat kommunistisia ,joissa erittäin kovat rajoitukset ? Älä hulluja puhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan se on totta. Mutta gallupit aina persuista vääriä jos ne ei mene oman mielen mukaan.
Persut on tolloja
- Anonyymi
MV? Ei helkkari! Ja sinä uskot?
🤣😁🤣Naurattaa minuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkouutiset uutisoi propangadaa, niinden tilastoihin ja gallupeihin ei kannata uskoa pätkääkään. Hatusta vetävät lukemat.
STTK ja SAK vastustavat passia.Ei tarvii enää pitää maskia! Nyt tulee mitä tilataan! T. Hoitaja! Katon jokaisen pomon terveystiedot😄🖕
- Anonyymi
Israelista ei kuulu mitään kauhusatuja. Jaffa appelsiinit ovat hyviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Kun tehtiin avoimella keskustelupalstalla, vauva-sivustolla, passia kannatti vain reilu 10%. Äänestys poistettiin nopeasti, koska tulos ei ollut koronanarratiivin mukainen.Vauva sivustolla pitäisi keskittyä vauvoihin, eikä hörhöjen kuvitelmiin.
- Anonyymi
SUOMELLA ON MAANPETOSHALLITUS, JOKA ANTAA VIHAMIELISTEN KANSAKUNTIEN MIEHITTÄÄ MAATAMME, ON LUOPUNUT TÄRKEISTÄ ITSENÄISEN VALTION TUNNUSMERKEISTÄ JA AIKOO LOPULTA SAATTAA SUOMEN ULKOPUOLISEN LIITTOVALTION ALAISUUTEEN!
Lähdeviite: Suomen rikoslain 12. luku, https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L12
”Suomen kansalainen, joka muunmuassa Suomea koskevan … miehityksen uhatessa … vahingoittaa Suomea, on tuomittava maanpetoksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Maanpetoksen tekee erityisen törkeäksi, mikäli siinä
1. aiheutetaan vaara valtakunnan tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi taikka
2. muutoin aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa.
Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantaminen on kyseessä, kun yritetään esimerkiksi saattaa Suomi vieraan valtion alaisuuteen.”- Anonyymi
Niin toisista tykkäävää ja mielipiteen huomioon ottavaa, vapaaehtoisestihan sitä asioita valkataan, ja mitä itsemääräämisoikeusolikaan??
- Anonyymi
Mun mielestä hallitus on karvan verran parempi kuin terijoen hallitus ja raittiimpi kuin Kekkosen hallituksen aikoihin.
- Anonyymi
Rikollisia koko hallitus, maanpettureita ja kansanmurhaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah. Kato nyt itseäsi. Meilläkin vain piikit ja rajoitukset? Sannan syytä kaikki kaikkialla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhahhaa. Mites muualla?
- Anonyymi
Olet psykopaatti, täyttä ymmärrystä vailla. Et ymmärrä perustuslaista mitään.
- Anonyymi
Just, rokottamattomia on häviävä ryhmä. Korona on sen vihollisen nimi, jota vastaan pitää taistella.
Jos sulla ei ole lääketieteellistä syytä olla ottmatta rokotusta, katson sinut maanpetturiksi. Toisaalta tämä on vain oma ajatukseni. Virallinen linja antaa vapauden valita, sinullekin. Älä ota, sairasta itse.- Anonyymi
Se on oma ajatuksesi, joka poukkoilee sekaisin olevassa päässä.
Perustuslaki ja Nurembergin sopimus kieltää medikaalisen syrjinnän ja pakonvastaiset toimet. Suomen perustuslaki linjaa valtion toimimaan kansalaisen etua ajatellen ja parhaaksi. Se on yksiselitteistä. Se sinun "maanpetos" pätee korkeintaan oman mörskäsi sisällä.
Jos rokotekuolemia on pandemian alusta lähtien 1300 ja vakavia rokotehaittoja yli 4000, niin osannet laskea itse toimiiko minkäänlainen rokote tai pakko kansalaisen parhaaksi.
Niin sairastankin itse, jos se siihen menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuslaki ja Nurembergin sopimus kieltää medikaalisen syrjinnän ja pakonvastaiset toimet. Suomen perustuslaki linjaa valtion toimimaan kansalaisen etua ajatellen ja parhaaksi. Se on yksiselitteistä. Se sinun "maanpetos" pätee korkeintaan oman mörskäsi sisällä.
Jos rokotekuolemia on pandemian alusta lähtien 1300 ja vakavia rokotehaittoja yli 4000, niin osannet laskea itse toimiiko minkäänlainen rokote tai pakko kansalaisen parhaaksi.
Niin sairastankin itse, jos se siihen menee.Pakkorokotteita ei saa ottaa käyttöön YK:n ihmisoikeusvastaavan mukaan:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ced6b4d0-3600-41fc-b66a-8a5946741dd2 - Anonyymi
maanpetturisanaavoisit vielä miettiä, enannajonkun näppien tulla jamäärätä kunonse itsemääräämisoikeusja vapaaeht oinen rokotus, jo-taei ole kenenkään pakko-ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkorokotteita ei saa ottaa käyttöön YK:n ihmisoikeusvastaavan mukaan:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ced6b4d0-3600-41fc-b66a-8a5946741dd2Samaa pirujengiä nuo ovat! Ne puhuvat pakkorokotuksista, mutta niihin pitäisi muka turvautua vasta sitten kun kaikille ei mene jakeluun hyvällä! 😬
Hyi helevetti!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa pirujengiä nuo ovat! Ne puhuvat pakkorokotuksista, mutta niihin pitäisi muka turvautua vasta sitten kun kaikille ei mene jakeluun hyvällä! 😬
Hyi helevetti!!!"– Pakkorokotukset ovat ehdottomasti aivan viimeinen keino, ja niihin voi turvautua vasta, kun kaikki käytettävissä olevat keinot rokotuskattavuuden nostamiseksi on käytetty, Kluge sanoi tiistaina."
Eli noiden taktiikkana on pakottaa ihmiset tekemään muka oma päätös ottaa se ruiskeensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sairastankin itse, jos se siihen menee."Perustuslaki ja Nurembergin sopimus kieltää medikaalisen syrjinnän ja pakonvastaiset toimet. "
Jaa. Missä kohtaa?
Mikä on Nuremberg?
Mitä tarkoittavat pakonvastaiset toimet? Siis pakon vastaiset toimet ovat kiellettyjä? Vähän kuin kielto törkeän väkivallan vastustamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sairastankin itse, jos se siihen menee.<< Niin sairastankin itse, jos se siihen menee. >>
Harmi vaan, että ääni muuttuu kellossa, jos oireet on pahat. Sitten kyllä kelpaa sairaalahoito/tehohoito.
Mutta kusipään täytyy saada olla rokottamaton, koska ei halua kantaa vastuutaan. Siksi tuollaista kusipäätä pidetään vihattavana idioottina, mutta idiootti itse ei tätä siltikään tajua.
<< Jos rokotekuolemia on pandemian alusta lähtien 1300 >>
"Jos", mutta kun ei ole.
<< vakavia rokotehaittoja yli 4000 >>
Kun vakavaksi lasketaan esim. päänsärky, joka on itse kokijansa mielestä vakava sen kokonaisen päivän, jonka se kestää, niin sitten vakavia haittoja on varmasti 4000.
Sitten taas kun kysytään koronan sairastaneilta vakavia haittoja, olemme aivan hurjissa luvuissa. Siitä tulee siis huomattavasti enemmän haittoja. Siksi kannattaa rokottautua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa pirujengiä nuo ovat! Ne puhuvat pakkorokotuksista, mutta niihin pitäisi muka turvautua vasta sitten kun kaikille ei mene jakeluun hyvällä! 😬
Hyi helevetti!!!Niinpä! Ja nämä koronamyrkkypiikit ovat vielä KOKEELLISIA ,eli testausvaiheessa. Eivät ole missään vaiheessa vielä tutkittu loppuun, onko turvallisia ja tehokkaita.
Nyt jo tiedetään etteivät ole kumpaakaan, ja ensimmäinen tutkimusvaihe päättyy v. 2023. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Niin sairastankin itse, jos se siihen menee. >>
Harmi vaan, että ääni muuttuu kellossa, jos oireet on pahat. Sitten kyllä kelpaa sairaalahoito/tehohoito.
Mutta kusipään täytyy saada olla rokottamaton, koska ei halua kantaa vastuutaan. Siksi tuollaista kusipäätä pidetään vihattavana idioottina, mutta idiootti itse ei tätä siltikään tajua.
"Jos", mutta kun ei ole.
Kun vakavaksi lasketaan esim. päänsärky, joka on itse kokijansa mielestä vakava sen kokonaisen päivän, jonka se kestää, niin sitten vakavia haittoja on varmasti 4000.
Sitten taas kun kysytään koronan sairastaneilta vakavia haittoja, olemme aivan hurjissa luvuissa. Siitä tulee siis huomattavasti enemmän haittoja. Siksi kannattaa rokottautua.Vakavaksi ei voi laskea päänsärkyä, sellaista kohtaa siellä ei voi ruksata. Tarkista itse miten haittailmoitus tehdään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos", mutta kun ei ole.
Sitten taas kun kysytään koronan sairastaneilta vakavia haittoja, olemme aivan hurjissa luvuissa. Siitä tulee siis huomattavasti enemmän haittoja. Siksi kannattaa rokottautua.Juuri näin.mutta äärioikeisto jännää vastaan meillä ja muualla ,mielikuvitus sivujensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavaksi ei voi laskea päänsärkyä, sellaista kohtaa siellä ei voi ruksata. Tarkista itse miten haittailmoitus tehdään!
<< Vakavaksi ei voi laskea päänsärkyä, sellaista kohtaa siellä ei voi ruksata. Tarkista itse miten haittailmoitus tehdään! >>
En jaksa tarkistaa. Juurihan tuosta on ollut puhe, että nimenomaan ilmoittaja itse määrittelee, kuinka vakava haitta hänen mielestään on - ja mistä tuo haitta hänen mielikuviensa mukaan johtui.
Ja tosiaan, ihan aidosti vakavia haittoja rokotteista ei ole tullut kuin kourallinen. - Anonyymi
Hyvä kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos", mutta kun ei ole.
Sitten taas kun kysytään koronan sairastaneilta vakavia haittoja, olemme aivan hurjissa luvuissa. Siitä tulee siis huomattavasti enemmän haittoja. Siksi kannattaa rokottautua.Näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.mutta äärioikeisto jännää vastaan meillä ja muualla ,mielikuvitus sivujensa kanssa.
Näimpä tekee
- Anonyymi
Koettakaa hyvät ihmiset jo tajuta, ettei korona eroa mitenkään tavallisesta flunssasta, influenssasta, päänsärystä, heinänuhasta ja niin edelleen! Toiset sairastuvat vakavasti, toiset eivät, toiset kantavata tietämättään tautia. Kuolleita ja sairastuneita ei ole yhtään enempää, kuin ennenkään viimeisen kymmenen vuoden aikana, ja kummalliset oireetkin ovat ihan samoja, joista olemme saaneet "nauttia" jo jonkin aikaa, kiitos maahanmuuton ja kaukomatkailun. Koronaviruksetkin ovat vanhempia kuin Suomen tunnettu historia.
Valtamediat ovat suurten markkinointivoimien tukemana saaneet ihmiset joukkohysterian valtaan ja jo pikku-flunssan takia he jäävät pois töistä, menevät lääkärille ja pelkäävät jokaista joka edes aivastaa lähistöllä! Lääkeyhtiöt panostavat rokotteiden markkinointiin enemmän, kuin ennen panostettiin tupakan mainontaan, he maksavat medioille kirjoituksista ja ohjelmista, ja rahoittavat lääkäreitä ja tutkimuslaitoksia toimimaan rokotemyönteisesti, haitoista piittaamatta.- Anonyymi
Koita hyvä ihminen tajuta, että vastatoimista huolimatta korona on tappanut USA:n kansalaisia enemmän kuin USA on menettänyt kaikissa historiansa aikana käymissään sodissa.
Tällä hetkellä 60 ihmistä taistelee hengestään teholla ja se siitä huolimatta, että vastatoimet ovat olleet dramaattiset.
Olet riemuidiootti, jota salaliittohörhöt vievät metsään kuin marjakoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita hyvä ihminen tajuta, että vastatoimista huolimatta korona on tappanut USA:n kansalaisia enemmän kuin USA on menettänyt kaikissa historiansa aikana käymissään sodissa.
Tällä hetkellä 60 ihmistä taistelee hengestään teholla ja se siitä huolimatta, että vastatoimet ovat olleet dramaattiset.
Olet riemuidiootti, jota salaliittohörhöt vievät metsään kuin marjakoria.Ei se sen enempää ole tappanut kuin influenssakaan.
- Anonyymi
<< Koettakaa hyvät ihmiset jo tajuta, ettei korona eroa mitenkään tavallisesta flunssasta, influenssasta, päänsärystä, heinänuhasta ja niin edelleen! >>
Kyllä se vaan valitettavasti eroaa.
<< Kuolleita ja sairastuneita ei ole yhtään enempää, kuin ennenkään viimeisen kymmenen vuoden aikana >>
Niin Suomessa. Mutta tämähän johtuu vain siitä, että Suomessa hallitus ryhtyi sulkemistoimiin varhain. Esim. Ruotsissa yhteiskuntaa alettiin sulkea vasta jokunen päivä Suomen jälkeen, joten siellä virus pääsi leviämään enemmän ja näin muodoin myös myös kuolleita on yli kymmenkertainen määrä (ja se todellakin on huomattavasti enemmän kuin influenssaan kuolee - se jopa nosti Ruotsin kokonaiskuolleisuutta). Eikä siinä olisi Ruotsissakaan ollut vielä rajoja vastassa, jos siellä ei olisi alettu sulkea yhteiskuntaa. Siellä olisi kuollut vielä tuostakin ainakin kymmenkertainen määrä, jos rajoituksiin ei olisi ryhdytty.
Tuolla taudilla todella on potentiaali levitä koko yhteiskuntaan, koska kenelläkään ei ollut vastustuskykyä sille. Juuri siksi tarvittiin ne kovat rajoitustoimet - ja ne jopa purivat ihan hyvin. Nyt sitten vastustuskykyä on injektoitu ihmisiin, joten rajoituksia voidaan poistaa. Tätä prosessia vaan vaikeuttaa pölkkypäät, jotka eivät tajua rokotetta ottaa.
<< Koronaviruksetkin ovat vanhempia kuin Suomen tunnettu historia. >>
Kyllä, mutta tuo olikin uusi tyyppi. jolle ei kenelläkään ole edes voinut olla vastustuskykyä. Siksi se oli niin hankala. Tai on tietysti vieläkin kun noita rokottamattomia ääliöitä on vieläkin olemassa.
Eikä nämä faktat vaan muutu miksikään vaikka kuinka haluaisit, ettei tauti olisikaan pandemia. Kieltäminen kun ei asiasta olematonta tee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet riemuidiootti, jota salaliittohörhöt vievät metsään kuin marjakoria.Ihmiset tapettiin väärällä hoidolla, hengityslaitteilla ja remdesiviirillä, ja edelleen tapetaan samalla keinolla. UK:ssa lisättiin vielä yliannos midatsolaamia, että saatiin henki lähtemään. Tämä oli terveysministeri Hancockin määräys. Nyt näistä käydään oikeutta.
- Anonyymi
Löysit sitten maahanmuuton. No tottakai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sen enempää ole tappanut kuin influenssakaan.
Älä jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Koettakaa hyvät ihmiset jo tajuta, ettei korona eroa mitenkään tavallisesta flunssasta, influenssasta, päänsärystä, heinänuhasta ja niin edelleen! >>
Kyllä se vaan valitettavasti eroaa.
<< Kuolleita ja sairastuneita ei ole yhtään enempää, kuin ennenkään viimeisen kymmenen vuoden aikana >>
Niin Suomessa. Mutta tämähän johtuu vain siitä, että Suomessa hallitus ryhtyi sulkemistoimiin varhain. Esim. Ruotsissa yhteiskuntaa alettiin sulkea vasta jokunen päivä Suomen jälkeen, joten siellä virus pääsi leviämään enemmän ja näin muodoin myös myös kuolleita on yli kymmenkertainen määrä (ja se todellakin on huomattavasti enemmän kuin influenssaan kuolee - se jopa nosti Ruotsin kokonaiskuolleisuutta). Eikä siinä olisi Ruotsissakaan ollut vielä rajoja vastassa, jos siellä ei olisi alettu sulkea yhteiskuntaa. Siellä olisi kuollut vielä tuostakin ainakin kymmenkertainen määrä, jos rajoituksiin ei olisi ryhdytty.
Tuolla taudilla todella on potentiaali levitä koko yhteiskuntaan, koska kenelläkään ei ollut vastustuskykyä sille. Juuri siksi tarvittiin ne kovat rajoitustoimet - ja ne jopa purivat ihan hyvin. Nyt sitten vastustuskykyä on injektoitu ihmisiin, joten rajoituksia voidaan poistaa. Tätä prosessia vaan vaikeuttaa pölkkypäät, jotka eivät tajua rokotetta ottaa.
<< Koronaviruksetkin ovat vanhempia kuin Suomen tunnettu historia. >>
Kyllä, mutta tuo olikin uusi tyyppi. jolle ei kenelläkään ole edes voinut olla vastustuskykyä. Siksi se oli niin hankala. Tai on tietysti vieläkin kun noita rokottamattomia ääliöitä on vieläkin olemassa.
Eikä nämä faktat vaan muutu miksikään vaikka kuinka haluaisit, ettei tauti olisikaan pandemia. Kieltäminen kun ei asiasta olematonta tee.Hyvin on propaganda uponnut. Varmaan sinut palkitaan kun olet tuollainen mallikansalainen, joka välittää kaikista samanmielisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sen enempää ole tappanut kuin influenssakaan.
Kyllä on tappanut, ja tulee edelleen tappamaan.
- Anonyymi
Koeta nyt ymmärtää, tilastoituja korona kuolleita on 5,4miljoonaa.
- Anonyymi
Elämme joukkohysterioiden aikakautta ilmastohulluudesta, liittovaltiofanatismiin, maailmanparannus- ja maahanmuuttohölmöyteen, EU-tukielinten sairauksiin ja koronahysteriaan!
- Anonyymi
Ja kaikkein pahimpana persuperseily.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä
- Anonyymi
Juu kyllä piikittäjien pitää itekki se piikki uskaltaa ottaa, turha pelätä turvallista huonosti testattua kokeellista rokotetta, kaikille ei kuulemma tule rokotehaittoja, sä voi olla yks niistä 😁
- Anonyymi
<< Juu kyllä piikittäjien pitää itekki se piikki uskaltaa ottaa, turha pelätä turvallista huonosti testattua kokeellista rokotetta, kaikille ei kuulemma tule rokotehaittoja, sä voi olla yks niistä >>
Nii-in, rokotteesta voi tulla haittoja (on jopa yleistä, että olkavarsi tulee kipeäksi - ja tuo kipu voi kestää jopa yli vuorokauden), mutta niin voi tulla koronastakin. Ja siitä vasta haittoja tuleekin: voi tulla pitkään kestäviä oireita, teho-osastolla hoidettavaa hengitysvajetta ja jopa kuolemia. Ja sitten kun verrataan, kumpi näistä on riskialttiimpi, niin on aivan selkeää, että itse virus aiheuttaa moni, monikertaisen riskin: siitä seuraa paljon enemmän haittoja. Sitten kun rokotteen on ottanut, niin tuo itse taudista koituva haittariski pienenee merkittävästi.
Kokonaisuutena siis omaa riskiään voi pienentää ottamalla rokotteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Juu kyllä piikittäjien pitää itekki se piikki uskaltaa ottaa, turha pelätä turvallista huonosti testattua kokeellista rokotetta, kaikille ei kuulemma tule rokotehaittoja, sä voi olla yks niistä >>
Nii-in, rokotteesta voi tulla haittoja (on jopa yleistä, että olkavarsi tulee kipeäksi - ja tuo kipu voi kestää jopa yli vuorokauden), mutta niin voi tulla koronastakin. Ja siitä vasta haittoja tuleekin: voi tulla pitkään kestäviä oireita, teho-osastolla hoidettavaa hengitysvajetta ja jopa kuolemia. Ja sitten kun verrataan, kumpi näistä on riskialttiimpi, niin on aivan selkeää, että itse virus aiheuttaa moni, monikertaisen riskin: siitä seuraa paljon enemmän haittoja. Sitten kun rokotteen on ottanut, niin tuo itse taudista koituva haittariski pienenee merkittävästi.
Kokonaisuutena siis omaa riskiään voi pienentää ottamalla rokotteen.Toisaalta persut joutaakin kuolemaan
- Anonyymi
MV lehti ja Seiska harvoja rehellisiä medioita. Suosittelen.
- Anonyymi
Tuosta sen näkee miten noiden lehtien lukeminen vie järjen.
- Anonyymi
Hahahaa tollo
- Anonyymi
Yksinkertaisten ihmisten lehtiä.
- Anonyymi
Uskokaa Jo hyvällä vain persuja äänestämällä voitte enää vaikuttaa kaikki muut puolueet ovat liian korruptoituneita globalisteja jotka ajavat vain omia etujaan?
- Anonyymi
Vai että terroristiåersut valtaan. Mereen ne joutaa.
- Anonyymi
No tuohon tulokseen olen pikkuhiljaa
alkanut tulla itsekin. - Anonyymi
Kannattaa liittyä VKK:hon, se ajaa Suomen ja suomalaisten etuja. Päästään eroon koko EU:sta ja eurosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että terroristiåersut valtaan. Mereen ne joutaa.
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa liittyä VKK:hon, se ajaa Suomen ja suomalaisten etuja. Päästään eroon koko EU:sta ja eurosta.
Paskat ajaa. EROTA ei persumielisten huutelulla erota.
- Anonyymi
Persut ja kristilliset ovat uskonto eivät aate.
- Anonyymi
Kädet sidottuna ollaan ja katsellaan
- Anonyymi
Taasko joku ulisee kun uhkaa asuntovelat kaatua päälle ja kulissit alkaa kaatumaan?
- Anonyymi
No ei minua "työnteko" enää kiinnosta muutenkaan.
Ihan sama.
Seuraavaksi suurlama ja hyperinflaatio.
Kivääri ja pyydykset paras tapa saada nälkä loitolle.- Anonyymi
Kiväärit olis parempia tarkkampujien käsissä, sillä päästäisiin koronatyranniasta äkkiä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiväärit olis parempia tarkkampujien käsissä, sillä päästäisiin koronatyranniasta äkkiä eroon.
Sitähän te persut haluatte. Väkivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän te persut haluatte. Väkivaltaa.
Aina ja kaikkialla
- Anonyymi
oikeus turvaa ei käytännössä ole korotuksen jälki maineksessa, vastuu on ulkoistuttu käyttäjille, oikeistaan ihme miten ihmis oikeus järjestöt katsoo sivusta hommaa,
- Anonyymi
Rokote on edelleen vapaaehtoinen. Turha siitä on jauhaa. Siis se tarkoittaa, että sitä ei ole pakko ottaa.
Vaikka onkin tyhmää olla ottamatta.- Anonyymi
aivan mutta palveluiden rajoittaminen ei suoraneisesti kuulu turvallisuuteen,kun koronan saa myös rokotettu,
- Anonyymi
Ei ole tyhmää olla ottamatta, vaan siihen päätökseen tulevat ovat kaukaa viisaita. Teidät on vain aivopesty luulemaan, että tälläkin kertaa rokote olisi muka oikea rokote, vaikka se on kaikille pakkojaettava geeniterapiapistos. Luonto kostaa vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tyhmää olla ottamatta, vaan siihen päätökseen tulevat ovat kaukaa viisaita. Teidät on vain aivopesty luulemaan, että tälläkin kertaa rokote olisi muka oikea rokote, vaikka se on kaikille pakkojaettava geeniterapiapistos. Luonto kostaa vielä.
Geeniterapiapistos. Voi Mooseksen sandaali ja Aaronin kalsarit, mitä mökellystä. Jos geeniterapia olisi noin helppoa, perinnölliset sairaudet olisi jo poistettu.
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Geeniterapiapistos. Voi Mooseksen sandaali ja Aaronin kalsarit, mitä mökellystä. Jos geeniterapia olisi noin helppoa, perinnölliset sairaudet olisi jo poistettu.
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis.Selitä noilla luvuillasi sitten tämä!
https://www.stara.fi/2021/11/11/tasta-on-vaikea-panna-paremmaksi-irlantilaisen-kaupungin-rokotekattavuus-995-prosenttia/
Kaikki rokotettuja, mutta korona leviää kuin kulovalkea ja pahana! Eikö se paska rokote suojaakaan mitään? Ei näköjään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis.Geeniterapia onkin murharuiskeelle vähän liian hieno nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< se on kaikille pakkojaettava geeniterapiapistos >>
Nyt menee kyllä niin vammailun puolelle, että on ihan pakko olla niin, ettet ole alan asiantuntija tai ylipäätään ollenkaan perillä lääketieteestä tai luonnontieteistä. Saanko veikata: sinulta ei löydy yliopistotutkinto (ainakaan miltään ko. aloista) ?
Jep, eli mennään huru-ukkoilutasolla. Minkäänlaista edes etäistä järjen hiventä ei tarvitse olla, joten väitteet voi olla kuin punapersepaviaanilta suoraan.
Nyt sitten vaan tavaamaan genetiikan perusteita. Teet itsestäsi pellen selittämällä asioista, joista et tiedä hevonvittuakaan.
Kylähulluja on vieläkin. Nyt ne vaan kirjoittaa netissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis.Kuolemanriski rokotteella 340-kertainen verrattuna ei rokotettuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitä noilla luvuillasi sitten tämä!
https://www.stara.fi/2021/11/11/tasta-on-vaikea-panna-paremmaksi-irlantilaisen-kaupungin-rokotekattavuus-995-prosenttia/
Kaikki rokotettuja, mutta korona leviää kuin kulovalkea ja pahana! Eikö se paska rokote suojaakaan mitään? Ei näköjään!Koronan aiheuttaja ei ole biologinen, vaan kemiallinen
Rokotteen grafeenioksidi aiheuttaa koronataudin. Espanjalainen tutkijaryhmä joka löysi kesällä rokotteista grafeenioksidin, kertoo:
https://www.dropbox.com/s/4j0miwyk3ovdqdc/Infografia inglés.pdf?dl=0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että kostaa rokottamattomille.ja sillä lopullisella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< se on kaikille pakkojaettava geeniterapiapistos >>
Nyt menee kyllä niin vammailun puolelle, että on ihan pakko olla niin, ettet ole alan asiantuntija tai ylipäätään ollenkaan perillä lääketieteestä tai luonnontieteistä. Saanko veikata: sinulta ei löydy yliopistotutkinto (ainakaan miltään ko. aloista) ?
Jep, eli mennään huru-ukkoilutasolla. Minkäänlaista edes etäistä järjen hiventä ei tarvitse olla, joten väitteet voi olla kuin punapersepaviaanilta suoraan.
Nyt sitten vaan tavaamaan genetiikan perusteita. Teet itsestäsi pellen selittämällä asioista, joista et tiedä hevonvittuakaan.
Kylähulluja on vieläkin. Nyt ne vaan kirjoittaa netissä.Punapersepaviaanitkin voittavat älyssään persuterroristit. Nuo jatkuvasti raastuvassa ravaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolemanriski rokotteella 340-kertainen verrattuna ei rokotettuun!
Siinä trumpin lempilapsi vikisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronan aiheuttaja ei ole biologinen, vaan kemiallinen
Rokotteen grafeenioksidi aiheuttaa koronataudin. Espanjalainen tutkijaryhmä joka löysi kesällä rokotteista grafeenioksidin, kertoo:
https://www.dropbox.com/s/4j0miwyk3ovdqdc/Infografia inglés.pdf?dl=0<< Koronan aiheuttaja ei ole biologinen, vaan kemiallinen >>
Ja tuollaista idioottiako pitäisi pitää täysijärkisenä ?
Korona levisi silloin kun rokotetta ei ollut edes olemassa, vitun vajakki.
<< Rokotteen grafeenioksidi >>
Lakkaa nyt vammailemasta. Uskotko oikeasti noin sinisilmäisesti johonkin grafeenioksidiin ?
Oletko se sama vajakki, joka selitti, että nämä espanjalaiset "tutkijat" olisivat löytäneet grafeenioksidin elektronimikroskoopilla ? Sillähän ei pysty löytämään jotain molekyyliä. Koko idiotismisi siis perustuu omaan tyhmyyteesi: joku salaliittohörhöilijä selittää ummet ja lammet, niin kun tuollainen idiootti ei edes tiedä SEM:n toimintamenetelmää, niin vajakki uskoo kuin puolimielinen - vaikka ihan perustieto esitetystä tutkimusmenetelmästä riittäisi tietämään sepitelmät huuhaapropagandaksi. Teet itsestäsi säälittävän pellen tuolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punapersepaviaanitkin voittavat älyssään persuterroristit. Nuo jatkuvasti raastuvassa ravaavat.
<< Punapersepaviaanitkin voittavat älyssään persuterroristit. >>
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Mutta mutta, eikös siitä joku kysely tehty juuri, että persut on nimenomaan niitä idiootteja, joista suuri osa ei rokottaudu. Typeryys tosiaan kasaantuu persuille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis.Geeniterapiapistos juurikin!
Bayer executive: mRNA shots are ‘gene therapy’ marketed as ‘vaccines’ to gain public trust
‘We probably would have had a 95% refusal rate’ for these shots two years ago, but the pandemic and marketing of the injections as ‘vaccines’ has made them popular with the public, said Stefan Oelrich.
Bayerin johtaja: mRNA-pistokset ovat "geeniterapiaa", jota markkinoidaan "rokotteina" yleisön luottamuksen saavuttamiseksi
"Meillä olisi luultavasti ollut 95 prosentin kieltäytymisprosentti näistä rokotuksista kaksi vuotta sitten, mutta pandemia ja injektioiden markkinointi "rokotteina" ovat tehneet niistä suosittuja yleisön keskuudessa, Stefan Oelrich sanoi.
https://www.lifesitenews.com/news/bayer-executive-mrna-shots-are-gene-therapy-marketed-as-vaccines-to-gain-public-trust/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis.Se menee silloin oikein. Päästään eroon persuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että kostaa rokottamattomille.ja sillä lopullisella tavalla.
Näin toivotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punapersepaviaanitkin voittavat älyssään persuterroristit. Nuo jatkuvasti raastuvassa ravaavat.
Persuilla on olin aivot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä trumpin lempilapsi vikisee.
Pahalla mielellä kun nyt jäi ilta kaljat ottamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Punapersepaviaanitkin voittavat älyssään persuterroristit. >>
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Mutta mutta, eikös siitä joku kysely tehty juuri, että persut on nimenomaan niitä idiootteja, joista suuri osa ei rokottaudu. Typeryys tosiaan kasaantuu persuille.Siellähän se asuu.persuäänestäjissä. vaikka persuedustajat kääntäneet kelkkansa. On jäänyt hitailta huomaamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko luonto kostaa. Luonnonvalinta kostaa niille, jotka eivät ota rokotetta. Tehohoitoon joutumisen riski 33 kertainen ja kuoleman riski ehkä' vielä suurempi tuplarokotettuun nähden. Näin luonto karsii heikointa geeniainesta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja tässä tapauksessa isolla riskillä todellakin ruumis.Teknologia on sama, vaikka ei kutsuta geeni terapiaksi. Tämä koska ei pyritä ainakaan tietoisesti muuttamaan ihmisen geenejä. Kannattaa lukea suoraan valmistajalta
https://www.modernatx.com/about-mrna
- Anonyymi
Suomessa on herroja vain kahdenlaisia hulluja ja oikein hulluja.
- Anonyymi
Erittäin hyvät faktat.
- Anonyymi
Järkyttävää. Eikö Meillä ole päättäjiä, jotka ovat kansan puolella??????
- Anonyymi
Ette te muutaman prosentin marginaalivähemmistö hörhöpellejä ole kansa. Kansa on se ylivoimainen enemmistö joka on ottanut rokotteet.
On jotenkin surkuhupaisan irvokasta, että yhteiskuntaan sopeutumattomat vaativat että yhteiskunnan pitäisi muka pyöriä heidän ehdoillaan. Sorry tollot, eipä pyöri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette te muutaman prosentin marginaalivähemmistö hörhöpellejä ole kansa. Kansa on se ylivoimainen enemmistö joka on ottanut rokotteet.
On jotenkin surkuhupaisan irvokasta, että yhteiskuntaan sopeutumattomat vaativat että yhteiskunnan pitäisi muka pyöriä heidän ehdoillaan. Sorry tollot, eipä pyöri.Näin juuri. Persut on aina kansa vaikka vähemmistöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jotenkin surkuhupaisan irvokasta, että yhteiskuntaan sopeutumattomat vaativat että yhteiskunnan pitäisi muka pyöriä heidän ehdoillaan. Sorry tollot, eipä pyöri.1,6 miljoonaa rokottamatonta,
0,5 miljoonaa vain yhden rokotteen ottanutta
Eli pari miljoonaa passitonta! Suurin osa ei ota enää 3.piikkiä, joten tulee lisää passittomia. - Anonyymi
Minkä kansan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jotenkin surkuhupaisan irvokasta, että yhteiskuntaan sopeutumattomat vaativat että yhteiskunnan pitäisi muka pyöriä heidän ehdoillaan. Sorry tollot, eipä pyöri.Persut ,nuo pikkupirut vastustaa kaikkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Persut on aina kansa vaikka vähemmistöä.
Pikku hullu kansa
- Anonyymi
OPPITUNTI KANSAN AIVOPESUSTA:
Rokotteet 2019:
Rokotteet ovat taudinaiheuttajia tai niiden osia, joilla pyritään aikaansaamaan vastustuskyky tartunnalle tai taudin puhkeamiselle. Rokotteet vaikuttavat siten, että ne käynnistävät vasta-ainetuotannon tai muodostavat soluvälitteisen immuniteetin.
https://web.archive.org/web/20190519015831/https://www.fimea.fi/vaestolle/rokotteet
Rokotteet 2020:
Rokotteet ovat taudinaiheuttajia tai niiden osia, joilla pyritään aikaansaamaan vastustuskyky tartunnalle tai taudin puhkeamiselle. Rokotteet vaikuttavat siten, että ne käynnistävät vasta-ainetuotannon tai muodostavat soluvälitteisen immuniteetin.
https://web.archive.org/web/20200606031240/https://www.fimea.fi/vaestolle/rokotteet
Rokotteet 2021:
Rokotteet ovat lääkevalmisteita, joilla ennaltaehkäistään tartuntatauteja sekä niihin liittyviä jälkitauteja, vammautumisia ja kuolemia. Rokotuksilla suojataan yksilöä infektiotaudeilta ja siten myös vähennetään taudinaiheuttajien leviämistä väestössä. Rokotuksen tuottama yksilöllinen suoja riippuu monesta tekijästä, joita ovat muun muassa taudinaiheuttajan, rokotteen ja rokotettavan ominaisuudet. Joskus rokotettu voi sairastua rokotuksesta huolimatta, mutta yleensä oireet ovat tällöin lievempiä.
https://web.archive.org/web/20210207124425/https://www.fimea.fi/vaestolle/rokotteet- Anonyymi
Mutta kerropa se puupäille.
- Anonyymi
jos ei käytä suojausta, säästää eläkerahat muille
- Anonyymi
<< TÄMÄ ON SUORA HYÖKKÄYS VALTIOVALLAN TAHOLTA KANSAA KOHTAAN. SELVÄ MAANPETOS. >>
Eiköhän maanpetos ole ennemmin se, ettet huolehdi omasta rokottamisestasi. Asetat sillä Suomen kansalaisia vaaraan - ja vain koska olet omaan napaasi tuijottava kusipää.
Juuri siksi rokottamattomat saavat vihat päällensä, koska olette niitä maanpettureita. Oma toimintanne vaarantaa terveydenhoitoa ja muiden ihmisten terveyttä. Jos tuo ei ole petturuutta, niin mikä sitten on ?- Anonyymi
No rokotteethan suojaavat teitä rokotettuja, eli me emme teitä uhkaa.
- Anonyymi
Paskasakkiahan nuo vänkääjät ovat. Persupaskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No rokotteethan suojaavat teitä rokotettuja, eli me emme teitä uhkaa.
<< No rokotteethan suojaavat teitä rokotettuja, eli me emme teitä uhkaa. >>
Ei kun nimenomaan juuri tuollainen on se kusipää, joka on mahdollinen tartuttaja ja sairaalapaikan viejä. Vastuuton idiootti, joka kuvittelee maailman pyörivän oman navan ympäri.
Siksi tuollaisia vajakkeja vihataan.
Jos käyttäydyt kuin typerä kusipää, on turha valittaa siitä, että sinua pidetään tyhmänä kusipäänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< No rokotteethan suojaavat teitä rokotettuja, eli me emme teitä uhkaa. >>
Ei kun nimenomaan juuri tuollainen on se kusipää, joka on mahdollinen tartuttaja ja sairaalapaikan viejä. Vastuuton idiootti, joka kuvittelee maailman pyörivän oman navan ympäri.
Siksi tuollaisia vajakkeja vihataan.
Jos käyttäydyt kuin typerä kusipää, on turha valittaa siitä, että sinua pidetään tyhmänä kusipäänä.Mitä helvettiä sinä selität? Siis sehän menee juuri päinvastoin, te rokotetuthan oireettomina levitätte tautia riskiryhmäläisille. Me rokottamattomat oireisina ymmärrämme jäädä kotiin sairastamaan. Ei jumankauta voi olla noin tyhmää ihmistä!
- Anonyymi
Tehkää jotain asialle. Alkakaa lakkoon tai koittakaa vaikuttaa päättäjiin suoraan. Tänne kirjoittelu-huomannut olen-ei paljoa vaikuta. Laittomuuden tiellä on yhteiskunta ja tämä ei tule hyvin päättymään. Perustuslaki on unohdettu ja kansa ei pian noudata itsekään lakia.
- Anonyymi
Sen ymmärtää että esim usassa on näitä salaliittohörhöjö.Trumpin porukka. Mutta että täälläkin Jussin porukka.
- Anonyymi
Pöysti, kaikkien rikollisten suojelusenkeli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ymmärtää että esim usassa on näitä salaliittohörhöjö.Trumpin porukka. Mutta että täälläkin Jussin porukka.
Niipä trumppius on paha tauti ,päässä.
- Anonyymi
Niin hyviä pointteja että "nosto"
- Anonyymi
No voi tulla ”hieman” sumaa oikeuslaitokselle jos kaikki koronapassittomat jotka saa fudut töistään nimenomaan siitä syystä sen jälkeen kun (tais olla?) Belgiassa oikeus päätti että työnantajalla EI OLE oikeutta vaatia työntekijöiltään koronapassia, niin: Vaikka Suomen demlaoikeus tekis päätöksen työantajan puolesta, niin EIT ei enää voi, vaan työntekijä voittaa automaattisesti joka kerta jos valittaa sinne asti! ;) :D
- Anonyymi
Myös USA:ssa oikeus on kumonnut kaikki Bideen rokotepakot!
Samoin Espanjassa korkein oikeus on tuominnut passit laittomiksi, samoin rajoitukset olivat perustuslain vastaisia, ja sakot maksettiin takaisin niille jokta saivat sakkoja koronarikkeistään.
- Anonyymi
Tule alas sieltä puusta ja ota banaani.
Koronamyönteiset ovat saaneet pienenä liian vähän tissiä, siksi tuollainen huomionkipeys. - Anonyymi
Laittomuus on saanut vallan. Elämme juuri nyt laittomuuden tilassa. Ja olen asiasta varma. Terveystietojen perusteella ei voi syrjiä perustuslain mukaan. Tehkää kanteluita. Älkää luovuttako
- Anonyymi
USA:ssa ylikuolleisuus rokotteiden aloituksesta 12/2020 marraskuun 10. päivään mennessä yli 450 000!
Luultavasti tällä hetkellä jo puoli miljoonaa:
https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-covid?countr...
Suomessa kuolleisuus noussut 10% kesäkuun jälkeen kun aloitettiin 2.piikitykset!!!- Anonyymi
Voi kun persut horiseisitte vain keskenään twiittaamalla toisillenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun persut horiseisitte vain keskenään twiittaamalla toisillenne.
Näin pitäisi
- Anonyymi
Tämänkin ketjun sekopäiset ja todellisuudesta irrallaan olevat salaliittovouhotukset osoittavat selvästi, miksi tuollaisia vouhottajia ei missään tapauksessa saisi olla hoitotöissä. Ovat sekopäisiä, vastuuttomia ja vaarallisia ja uskovat ihan mitä tahansa hölynpölyä. Hoitotyötä ei tehdä hölynpölyllä.
- Anonyymi
Ei niin.nyt kaikki yrittäjät passi pakolliseksi. Ja rokottamattomat voivat perustaa oman reservaatin jonnekin korkean. Nimittäin yrittäjät tätä haluaa.passilla sisään ja sillä siisti.
- Anonyymi
Kiihkoisa suusta vaahtoava solvauksesi tekevät kaikki argumenttisi tyhjäksi. Ai niin, eihän niitä edes ollut.
- Anonyymi
En olisi uskonut että Suomessa on noita sisäsiittoisia trumpisteja.nytkin kun persuedustajat kääntäneet nuttura ja suosii rokotuksia niin täällä äänestäjät huutaa rokotuksia vastaan peräsuoli pitkällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.nyt kaikki yrittäjät passi pakolliseksi. Ja rokottamattomat voivat perustaa oman reservaatin jonnekin korkean. Nimittäin yrittäjät tätä haluaa.passilla sisään ja sillä siisti.
Näin on. Myös persuyrittäjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Myös persuyrittäjät
Anon Viikinki-grillille jos yrität vaippa naamalla ja passi kourassa, niin....
Kuinka käy?
- Anonyymi
Ai että salaliitot? Oliko salaliittoa ettet pääse terveenä kirkkoon tänä nykyisenä natsi aikana? Tai terve nuori ei pääse kaverinsa kanssa kuntosalille? Vai että salaliittoja. Pelkäänpä pahoin ettei ole mitään salaliittoja. Kerranpa tämä totalitarismi loppuu ja silloin alkaa suure oikeudenkäynnit...
- Anonyymi
Ymmärrätkö, mitä maanpetos tarkoittaa?
Kannatta lukea hieman lakikirjaa.- Anonyymi
Ja mitähän itse olet lukenut, korkeintaan värityskirjaa.
- Anonyymi
Haastaa vaan oikeuteen koko paskan!
- Anonyymi
Erityissuojeluhan tarkoittaa saattohoitoa ulosotossa?
https://seura.fi/viihde/julkkikset/eva-riitta-siitonen-joutui-hyvastelemaan-tyttarensa-hanna-riikan-ja-miehensa-fredin-meilla-pitaa-olla-oikeus-hyvaan-saattohoitoon/ - Anonyymi
Trollien kirjoitukset on helppo tunnistaa vanhoilla ohjeilla.
Erityisen näkyvä piirre niissä tällä hetkellä on vihamielisyys.
Useimmiten niissä vihamielisissä trollipostauksissa vain haukutaan toisia hörhöiksi, salaliittoteoreetikoiksi, jne. Mitään asiasisältöä tai totuudellista sisältöä niissä ei ole. - Anonyymi
5 Euroopan parlamentin jäsentä vastaa Ursula von der Leyenin ehdotukseen puhua pakollisista rokotuksista EU:ssa.
https://www.youtube.com/watch?v=YTIvlu9DjdI
Vastasimme 8. joulukuuta 2021 uudessa lehdistötilaisuudessa Ursula von der Leyenin aikomukseen avata keskustelu pakollisista rokotuksista EU:ssa.
."Te 5 tulette jäämään historiaan ihmisinä, jotka todella välittivät kanssaihmisistään!!!! Yksi uskomattomimmista puheista, joita olen koskaan kuullut. Kiitos teille kaikille. 👏👏👏👏❤❤❤❤" - Anonyymi
Oliko tässä ketjussa kyse rokotepassista. Senhän saa, kun ottaa rootteet.Muutoin pitää todistaa että ei ole koronakantaja. Mikä mättää?
- Anonyymi
Sisäsyntyinen änkyryys
- Anonyymi
No kun tulee Venäjän Valta saadaan omat Mersut, Ano lupas.
VenäjäKuuluuKaikille
- Anonyymi
Alle 12-vuotiaiden koronarokotukset lapsen edun ja oikeuksien vastaisia
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9457
Käykää allekirjoittamassa! Jakakaa eteenpäin!- Anonyymi
Ai siis mahdollisimman paljon alle 12 vuotiaita tehohoitoon ja kuolemaan. No kuka haluaa mitäkin?
Oikeasti.
- Anonyymi
”Jos joku haluaisi tappaa merkittävän osan maailman väestöstä lähivuosina, nyt käyttöön otettavat järjestelmät mahdollistaisivat sen.” Tohtori Mike Yeadon, Pfizerin entinen varatoimitusjohtaja.
”Ja tämä on antikristuksen henki, josta olette kuulleet, että se on tulossa, ja nyt se on jo maailmassa.” 1. Joh. 4:2-3
Kysymys- Vahingoittaako Covid-19-rokote immuunijärjestelmää?
Vastaus- Se vahingoittaa. Se heikentää elimistön kykyä torjua infektioita, viruksia ja sairauksia.
Kysymys- Jos tämä on totta, miksi useampi ihminen ei ole kuollut rokotuksen jälkeen?
Vastaus – En ole varma, mitä tarkoitat? Rokote on tappanut enemmän ihmisiä kuin mikään rokote historiassa. ”Tähän mennessä Yhdysvalloissa kuolleiden määrä on kolme kertaa suurempi kuin kaikkien rokotteiden kokonaismäärä viimeisten 35 vuoden aikana.” Se on hämmästyttävää. Olemme myös nähneet tasaista nousua kokonaiskuolleisuudessa ja ylimääräisissä kuolemantapauksissa niissä maissa, jotka käynnistivät aiemmin tänä vuonna joukkorokotuskampanjoita. Joskus nousu on jopa 20 prosenttia viiden vuoden keskiarvoon verrattuna.
Tämä on valtava piikki kuolemantapauksissa, ja se johtuu suurelta osin rokotteesta. Mitä tarkoitat siis sanoessasi, että ”miksei ihmisiä ole kuollut enemmän”? Odotitteko näkevänne ihmisiä, jotka tarttuvat sydämeensä ja putoavat kuolleina rokotuksen jälkeen? Tuo on hyvin naiivi käsitys siitä, miten pistos toimii. (Katso: ”COVID Deaths Before and After Vaccination Programs”, You Tube; 2 minuuttia).
Tiedämme nyt, että verihyytymien, verenvuodon, sydänkohtausten, aivohalvausten, verisuonitautien ja neurologisten sairauksien lisäksi rokote on suunniteltu myös tuhoamaan järjestelmä, joka suojaa meitä sairauksilta ja kuolemalta, eli immuunijärjestelmä. Kuinka syvällä kieltämisessä täytyykään olla, ettei näe sitä pahuutta, joka on nyt keskuudessamme.
https://www.unz.com/mwhitney/operation-extermination-the-plan-to-decimate-the-human-immune-system-with-a-lab-generated-pathogen/
lisää linkistä - Anonyymi
itse murhiin kuolee vuodessa saman verran kuin koronaan, ainut ero ensinmäisessä harkittu teko,
- Anonyymi
Harkittu teko sekin ettei ota rokotetta. Kummassakin tapauksessa jotain omassa päässä tapahtuu, mikä ei hyväksi tulevaisuudelle. Tosin koronaan kuolee maailmassa paljon enemmän kun itsemurhiin.
- Anonyymi
Kyä se on nii, että maailmaan pitäis ottaa sellaane läskipassi käyttöön, jolla voitais rajottaa läskien raahautumista ravintoloihin! Tiätteks te kui paljo läskit ihmiset kuormittaa sairaanhoitoa ja kui paljo ihmisiä kuolee läskeyteen!?
- Anonyymi
Itsekkäät läskit, pitäs niiltä viedä oikeus elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkäät läskit, pitäs niiltä viedä oikeus elää.
Ja iäkkäät ihmiset, ne vasta sairaanhoitoa kuormittaaki! Maailmassa pitäis olla ikäpassi käytössä! Ku mittariin tulee 60v, nii kaikki oikeudet elämiseen pitäs viedä pois!
- Anonyymi
Höpö
- Anonyymi
28.12.2021 syntyi suomalainen terrorismi valtiota kohtaan.
- Anonyymi
Valitettavasti täällä hetkellä näyttää oahasti siltä, että kansalaisyhteiskunta ei ole halukas nousemaan massoittain vastarintaan. Eli kyllä tässä fasimiin länsimaissa mennään ja jälki tulee olemaan sen mukaista. Tällä kertaa on nimittäin eliitillä vähän erilaiset valvonta työkalut käytössä kuin kommunisteilla oli.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa on myöhäistä ihmetellä että kuinka tässä näin kävi.
Orwellin dystopia näyttää olevan kohta todellisuutta.
- Anonyymi
Natsivaltio. Kiittää ja kumartaa. Kaikki piikille💪
- Anonyymi
Te rokotteista ja kansanterveydestä kieltäytyjät toitotatta aatetta kuin Göbbels aikoinaan, väännätte oikein olan takaa vale propagandaa.
- Anonyymi
Että maanpetoksesta syytetään ja syyttäjänä ovat itse maanpetturit. Niinhän se on että jompi kumpi on se petturi, kun vastakkain ollaan. ..
- Anonyymi
"Puhdasta ilkeyttä,mutta mitä muuta satanisteilta voi odottaa"!!!
- Anonyymi
Lääketeollisuus rulaa. Vastuuttomuus rulaa. Bisnekset rulaa.
Rokotellaan, rokotellaan, rokotellaan lisää, kyllä se siitä. Autoimmunisaatio on rokoteteollisuuden loistokeksintö. Terveys on mahdollista kadottaa kokonaan, kiitos rokotteiden.
Voitaisiinko rokotuspisteitä lisätä jokaiseen ostoskeskukseen, jotta piikityksiä olisi helpompi hoitaa? Ensi vuonna voisivat jo joka toinen kuukausi rokotella, koskapa noita variantteja pukkaa niin tiheään, ja rokotteet tunnetusti yhä tehokkaammiksi aina vain ovat muuntuneet. Kansa pitää rokotteista ja rokotetuista, mutta ei voi sietää rokottamattomia, jotka toisin kuin Fimea tuovat rokotehaittoja näkyvästi esiin. Rokotehaitta on tabu, jota valtiovaltamme edustajat eivät kestä ottaa esille. Paljon mukavampaa on jutustella pienen pienistä pistoskohdan punoituksista, joita ihmeitä mediamme suoltaa yhtenään. Että voikin olla noin tyhmiä rokottamattomia, jotka kieltäytyvät rokotteista pistoskohdan lievääkin lievemmästä pikkupunoituksesta?Onneksi meidän korkeatasoinen YLE jaksaa pitää totuutta esillä ja ihmetellä piikkikammoisia pelkureita?
Nyt on syytä taas kerran varautua syöpäpotilaiden ja neurologisten sairauksien invaasioon. No rokotteista johtuvat, mutta pakkoko tuota on esille tuoda. Sitä paitsi rokotteilla aikaansaatuihin syöpiin ja neurologisiin oireyhtymiin ollaan koko ajan keksimässä uusia mielenkiintoisia rokotteita, joten maiden hallitukset, alkakaahan jo varautua suuriin menoeriin rokoteteollisuuden pohjattomaan laariin.
Tämä aika on rokotteiden. Tosin taisitte tietääkin jo tuon!- Anonyymi
Onhan sitä Venäjälläkin rokotteita ja tauteja. Ihmiset eivät vain niistä piittaa. Ovat oppineet, että oma apu paras apu. Valtaa pitävät valehtelevat aina ja Tsaari on aina Tsaari. Nyt Vladimir, joka ottaa minkä irti saa.
Tätä yrität tuoda myös Suomeen? Piittaamattomuus, kiistäminen ja epäusko valtioon?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164