Dacia tienposkessa?

Anonyymi

Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö käynnissä näillä pakkasilla? Asiallisia vastauksia kiitos.

16

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lähde ilman lämmitystä.

• Anonyymi

Siis aloittaja !

• Anonyymi

Lähteekö käyntiin näillä pakkasilla? Pysyykö kännissä näillä pakkasilla? Siis kuski !

• Anonyymi

Euroopan raikkaisiin tuuliin suunniteltu, kyllä Toyotalla pärjää pikku pakkas viimassa!!😁😁😁

• Anonyymi

Dacia meni Euroopassa ohi Toyotan ja se näkyy Toyotan omapojan menttaalissa. Toivottavasti poika pystyy nukkumaan että jaksaa huomenna ahertaa jälleen.

• Anonyymi

Mikäs se sinä sitten olet? Dacian omapoika?

• Anonyymi

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan. ei inahdakkaan, liekö syynä halpuutettu akku, tiedä häntä. Mutta toista se on länsiautolla. Käynnistyy kuin palmun alta.

• Anonyymi

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa datsiat jäädä näillä pakkasilla kotipihaan.:::::: Uneksit kyllä todella ja kaikkea kokemusta myös vailla.. Ostin eräältä firmalta käytetyn Loganin -10 , vuonna 2015 ja ja siinä oli tuo ( Rombat) originaali akku 70 Ah silloin paikoillaan ja autolla oli ajettu 266000km. 2018 syksyllä vähän ennen talvea ostin uuden akun. Siihen asti se toimi moitteettomasti ja auto oli jo yli 300000 ajettu ,,,että HÖPÖ HÖPÖ . On myös kokemusta 70-80 luvulta Ladoistakin joita ammatti elämässäni myös korjailin muiden merkkien seassa. Niissä ooli Trepka 60Ah akku ja eikä yhtään huono akku ollut sekään,että sanon sulle tosiaan HÖPÖ HÖPÖ ,muuta keskustelu aihetta . Minä kuitenkin olen niitä jo nähnyt jonkin verran mutta kuinka moni tietää mistään mitään tällä palstalla !

Ladat onkin autoja isolla A'lla toisinkuin renaultin jämäosista romaniassa kasatut daciat.

• Anonyymi

Käynnistyy kuin palmun alta, kuski krapulaisena !!!!

• Anonyymi

Tää on just tätä. Joku Romanialainen ROMBATTI akkuna. Mulla on länsiautossa kunnon VARTA akkuna. 70 Ah. Kyllä riittää virtaa. Datsiassa kaikki on halpuutettu. Varokaa.

• Anonyymi

Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helekatin VOMBATTI!? En ole koskaan moisesta kuullutkaan, mitä lienee ongelmajätettä...

VOMBATTI! Tämä foorumi on niitä täynnä !

• Anonyymi

Hyvin Dusteri 1,5 diesel käyntiin lähtenyt 3 talvi menossa välillä lämmityksessä eli moottoriöljyä lämmitetään .Tavallinen diesel tai nesteen my molemmilla toimii lähtee samanlailla käymään. Akkua kannattaa joskus latailla jos talvisin lyhyttä matkaa ajaa.Akku ottaa kylmänä huonosti virtaa vastaan kaikissa autoissa sama ongelma talvisin.

• Anonyymi

Dacia tienposkessa?....... Kuski tienposkessa sammuneena , uneksii lämmikkeestä !!!

• Anonyymi

Tapaninpäivänä taisi olla jotain -25 C. Ehkei fiksua lähteä joulupyhien päätteeksi liikkeelle tuolla kelillä ilman webaston käynnistämistä ensin, mutta niin tuli avainta käännettyä virtalukossa. nn-nn-vrmmm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe