Yhdysvaltain sydänyhdistyksen 10 käskyä
1. Mukauta energian saanti ja kulutus siten, että voit ylläpitää terveellistä kehon painoa.
2 .Syö runsaasti erilaisia hedelmiä ja kasviksia.
3. Suosi kokojyväviljatuotteita.
4. Käytä terveellisiä proteiinin lähteitä – erityisesti kasveista, kaloista ja merenelävistä lähtöisin olevia – ja jos haluat eläinten tai lintujen lihaa, valitse vähärasvaisia ja teollisesti prosessoimattomia tuotteita.
5. Valitse käyttöön nestemäisiä kasviöljyjä palmu- tai kookosöljyn tai kovetettujen rasvojen asemesta.
6. Käytä korkeintaan niukasti prosessoituja elintarvikkeita pitkälle jalostettujen tuotteiden asemesta.
7. Vältä ruokia ja juomia, joihin on lisätty sokeria.
8. Valitse ja valmista ruokia, joissa on niukasti tai ei ole lainkaan suolaa.
9. Jos et käytä alkoholia, älä aloitakaan; jos kuitenkin juot alkoholia, rajoita sen käyttöä.
10. Noudata näitä ohjeita riippumatta siitä, missä ruokasi on valmistettu tai missä se nautitaan.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008399311.html
Yhdysvaltain sydänyhdistyksen 10 käskyä
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244