Mikähän porukka se täällä Jämsänkoskella sotkee spraymaalilla kaikki paikat. Talojen seiniä, liikennemerkkejä yms. Ei kyllä paljon järki päätä pakota ja iso lasku tulee kun kiinni jää. Toivottavasti käry käy .
Spraymaalilla sotkija
25
2340
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä punikkeja. Niiden pahaolo vuotaa.
- Anonyymi
Se on taidemuoto graffitin ja tägien teko eli koskella kulttuuri kukoistaa muutenkin kuin ulkomaan elävien näkymisenä katukuvassa!!
- Anonyymi
Homma oli hetken muotia, ei ole enää. Nyt niitä tekee vaan muodista jälkeenjääneet. Koskella on useita seiniä mihin voi tehdä tageja niin paljon kun haluaa, ihan laillisesti. Köpiksessä yksi..
- Anonyymi
Mitä intoo tehdä tägejä kun lajin viehättävyys on siinä että aina on mahdollisuus jäädä siitä kiinni? F the system ja sillee. Meikähä maalaa jatkossakin teiän katukyltit tussilla täyteen töherryksiä. Peace out
- Anonyymi
Nimenomaan töherryksiä😂
Joku pillerin popsija varmaan purkaa pahaa oloaan noilla töherryksillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan töherryksiä😂
Joku pillerin popsija varmaan purkaa pahaa oloaan noilla töherryksillä.Mä en ole koskaan tajunnut tätä "purkaa pahaa oloa" juttua. Ne mitään pura, se on vaan niin saatanan kivaa touhua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole koskaan tajunnut tätä "purkaa pahaa oloa" juttua. Ne mitään pura, se on vaan niin saatanan kivaa touhua!
Ettei vaan olis niitä nuoriso hinttareita .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan olis niitä nuoriso hinttareita .
Sinä varmaan voit pahoin, koska haukut sinulle tuntemattomia ihmisiä.
- Anonyymi
Sitten se yks jonka töherrys löytyy talon seinästä sähköyhtiön rakennuksista yms... joku kaama!Oikeata sanaa ei voi laittaa sais vaan surkealle itselleen vaan mainosta!
- Anonyymi
LAMA on vielki tuntematon kun sitä pässiä ei näe ikinä kumminki joku läski petteri senki takana pikkunen fortnite pentu :DD
- Anonyymi
No aika pienenä on pitänyt aloittaa. Kyllä tämä joku vanhempi on.
- Anonyymi
Tähän tepsii yksi lääke tee näin.Tee kuten minä nappasin purkin sotkijan kädestä.Ruiskutin sen vaatteet sillä maalilla ja pari kunnon avokasta korvilleEipähän ole sen jälkeen taloyhtiön aitaa sotkettu ehkä sana kierti.
- Anonyymi
Esimerkillistä toimintaa!👆👍👌Näin tulisi kaikkien toimia. Huppu päähän ja antaa töhertelijälle kunnolla turpaan!👊
- Anonyymi
Se on niikun, uroskoiran kuseminen. Jätetään merkki itsestä.
- Anonyymi
Junttia se on spreijaaminen. se myöskin jo iki vanhaa. avaria, avaria ja avaria.
- Anonyymi
Ne on näitä nykyajan vapaan kasvatuksen hedelmiä.
- Anonyymi
Kyllä kuule töherrettiin jo vuosikymmeniä sitten 😂 Tiä sit oliko vapaata kasvatusta vai ei. Mutta niin kauan kun spray pulloja on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuule töherrettiin jo vuosikymmeniä sitten 😂 Tiä sit oliko vapaata kasvatusta vai ei. Mutta niin kauan kun spray pulloja on ollut.
Vuosikymmeniä sittenkin on ollu kusipäisten vanhempien kusipäisiä kersoja.Sen olen huomannut työskennellessäni 30 vuotta päiväkodissa...ennen oli muutama häirikkö normaalien seassa -) nykyään on muutama normaali lapsi häiriköiden seassa.
- Anonyymi
Tuleekohan tää "LAMA" töhrijän etu ja sukunimen kahdesta ekasta kirjaimesta?
- Anonyymi
voi olla myös taloudellinen status.. vituttaa sen tägit anyway
- Anonyymi
Meikämatadori töhrii muuten edelleen, nauttikaa mun taideteoksista
- Anonyymi
Lähinnä säälin kaltaistasi vatipäätä.Jos edes osaisit tehdä taidetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä säälin kaltaistasi vatipäätä.Jos edes osaisit tehdä taidetta.
On se mun mielestä taidetta, ja monen muunkin. Se että se ei jokaista katsojaa miellytä ei oo mun ongelma. Sounds like a you problem
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mun mielestä taidetta, ja monen muunkin. Se että se ei jokaista katsojaa miellytä ei oo mun ongelma. Sounds like a you problem
Ei vi**u🤣 " Sounds like a you problem" ! Sitä on sitten lintsattu englannintunneilta.
- Anonyymi
se on sala-poliisi joka provosoi
kytän palkkalistoilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728