Alkaa lahdet olla jo jäässä. Vieläkö joku rohkea purjehtii? Jos, niin onko suunnitelmana saada äkkiä ylös kun jäätyy, vai jääkö jäihin talveksi?
Vieläkö on purjehtijoita Helsingissä?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida.. kyllä nyt alkaa olla jäässä jo muutkin satamat kuin sisälahdissa sijaitsevat. Viime viikonloppuna oli vielä purjehtijoita. Nyt laitureissa enää hylättyjä paatteja lähinnä..
- Anonyymi
Telakointialueella näkyi peittämättömiä pursia jonkin verran. On sekin hölmöä mielestäni, vesi sataa ja tulee pakkaset, niin kaikenlaisissa raoissa jäätyminen tekee tuhoaan. Pienetkin rikkoumat gelcoatissa pahenee jne, puhumattakaan jos sitlootassa tai kannella teakit.
- Anonyymi
No eihän siinä kannessa kuulu sellaisia koloja olla. Jos on, niin hyvähän ne on muutenkin korjata, joten pieni lisävahinko tuskin haittaa. Moni vene talvehtii ilman pressua ja on keväällä pesun jälkeen taas ihan entisellään. Itse kyllä peittelen talveksi, mutta ihan vain varmuuden vuoksi. Todennäköisesti pärjäisi ilmankin. Joka tapauksessa ehtii moneen kertaan jäätyä ennen telakointia.
- Anonyymi
Kyllä vene jäätä kestää, pois lukien puiset kannet. Tietysti usein ne veneet, jotka on huonosti peitelty, on muutenkin huonosti hoidettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siinä kannessa kuulu sellaisia koloja olla. Jos on, niin hyvähän ne on muutenkin korjata, joten pieni lisävahinko tuskin haittaa. Moni vene talvehtii ilman pressua ja on keväällä pesun jälkeen taas ihan entisellään. Itse kyllä peittelen talveksi, mutta ihan vain varmuuden vuoksi. Todennäköisesti pärjäisi ilmankin. Joka tapauksessa ehtii moneen kertaan jäätyä ennen telakointia.
Rakoja on, vaikka ei kuuluisi ollakaan. Useimmat rakoset eivät tietenkään johda mihinkään, ulottuvat vain jonkin matkaa helan ja kannen väliin. Vettä niissäkin raoissa on.
- Anonyymi
No juu, mänkää nyt purjehtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768