aurinkopuuteri(helmet)

honey

Heippa!

Löytyykö teiltä käyttäjäkokemusta aurinkopuuterihelmistä? Olisin kovasti kiinnostunut Oriflamen Bronzing Pearls -kuulista tai the BodyShopin maajauhekuulista. Ajaako aurinkopuuteri kuulista ohi?

12

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuteri

Minulla on Oriflamen aurinkopuuterikuulat ja olen kyllä tykännyt, käytän vuoden ympäri. Helppo käyttää ja tulosta on hyvä. Harmi vaan kun aina välillä karkaa jokunen pallo viemäriin jos ei ole varovainen ;-)

• madame

Minulla on molemmat Oriflamen puuterihelmet käytössä viileät sekä lämpimät...
        minusta aurinkopuuteri kuuluu kesään - puuterihelmiä voit käyttää läpi vuoden...lisäksi niitä voit laittaa koko kasvoille antamaan hehkua, niitä voit laittaa poskipunan tai luomiväri tavoin...niistä voit tehdä esim. Tender caren kanssa huulipunan itsellesi jne.
        Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :)

• madame

minusta aurinkopuuteri kuuluu kesään - puuterihelmiä voit käyttää läpi vuoden...lisäksi niitä voit laittaa koko kasvoille antamaan hehkua, niitä voit laittaa poskipunan tai luomiväri tavoin...niistä voit tehdä esim. Tender caren kanssa huulipunan itsellesi jne.
        Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :)

• Ansku
        madame kirjoitti:

Käytän helmiä mieluummin kuin kakkumaista aurinkopuuteria. Tulos on jotenkin tasaisempi, ei jää ikäviä raitoja. Itse en noista Oriflamen kuulien sävystä tykännyt. Käytän Body Shopin ja Artdecon (ehdoton suosikki) kuulia. Suosittelen.

• neenu

Oriflamen helmet ovat kyllä aivan mahtavat. Tiedätkö kenen kautta voit tilata?

• honey

tiedän

• honey

Kiitokset kaikille vastanneille!!!
      Eilen lähti tilaus oriflamen puuterihelmistä :D

• oneheart

Onko muilla merkeillä myytävänä aurinkopuuterihelmiä? Ja mitkä ois edullisimpia, jos tiedätte?

• anni

On maajauhekuulat. Mun mielestä parhaat ja nyt toukokuun tarjouksessa 14,30€ (norm. 17.19€)

• miraq
        anni kirjoitti:

On maajauhekuulat. Mun mielestä parhaat ja nyt toukokuun tarjouksessa 14,30€ (norm. 17.19€)

Mihin kaikkeen te käytätte noita Oriflamen kuulia ja mitä eroa tuolla viileällä/lämpimällä sävyllä on?

• madame
        miraq kirjoitti:

Mihin kaikkeen te käytätte noita Oriflamen kuulia ja mitä eroa tuolla viileällä/lämpimällä sävyllä on?

Väri ero on siinä, että toiset helmet ovat ruskean/keltaisen sävyisiä-lämpimät ja toiset ruskean/aniliin.punaisen sävyisiä-viileät.

Kannatta miettiä käytätkö yleensä viileitä vai lämpimiä meikkejä?
        päivettyneelle iholle ruskeat-lämpimät ovat todella kauniit kalpealle iholle mielestäni viileät...
        voithan hankkia molemmat ja sotkea niitä yhteen :)

• Anonyymi

Aurinkopuuterihelmet ovat kestäneet omalla käytöllä parhaimmillaan 12-vuotta ja käytän joka päivä. Todella kestäviä, eivätkä rikkoudu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe