Heippa!
Löytyykö teiltä käyttäjäkokemusta aurinkopuuterihelmistä? Olisin kovasti kiinnostunut Oriflamen Bronzing Pearls -kuulista tai the BodyShopin maajauhekuulista. Ajaako aurinkopuuteri kuulista ohi?
aurinkopuuteri(helmet)
12
1965
Vastaukset
- puuteri
Minulla on Oriflamen aurinkopuuterikuulat ja olen kyllä tykännyt, käytän vuoden ympäri. Helppo käyttää ja tulosta on hyvä. Harmi vaan kun aina välillä karkaa jokunen pallo viemäriin jos ei ole varovainen ;-)
- madame
Minulla on molemmat Oriflamen puuterihelmet käytössä viileät sekä lämpimät...
minusta aurinkopuuteri kuuluu kesään - puuterihelmiä voit käyttää läpi vuoden...lisäksi niitä voit laittaa koko kasvoille antamaan hehkua, niitä voit laittaa poskipunan tai luomiväri tavoin...niistä voit tehdä esim. Tender caren kanssa huulipunan itsellesi jne.
Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :) - madame
minusta aurinkopuuteri kuuluu kesään - puuterihelmiä voit käyttää läpi vuoden...lisäksi niitä voit laittaa koko kasvoille antamaan hehkua, niitä voit laittaa poskipunan tai luomiväri tavoin...niistä voit tehdä esim. Tender caren kanssa huulipunan itsellesi jne.
Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :) - Ansku
madame kirjoitti:
Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :)Käytän helmiä mieluummin kuin kakkumaista aurinkopuuteria. Tulos on jotenkin tasaisempi, ei jää ikäviä raitoja. Itse en noista Oriflamen kuulien sävystä tykännyt. Käytän Body Shopin ja Artdecon (ehdoton suosikki) kuulia. Suosittelen.
- neenu
Oriflamen helmet ovat kyllä aivan mahtavat. Tiedätkö kenen kautta voit tilata?
- honey
tiedän
- honey
Kiitokset kaikille vastanneille!!!
Eilen lähti tilaus oriflamen puuterihelmistä :D - oneheart
Onko muilla merkeillä myytävänä aurinkopuuterihelmiä? Ja mitkä ois edullisimpia, jos tiedätte?
- anni
On maajauhekuulat. Mun mielestä parhaat ja nyt toukokuun tarjouksessa 14,30€ (norm. 17.19€)
- miraq
anni kirjoitti:
On maajauhekuulat. Mun mielestä parhaat ja nyt toukokuun tarjouksessa 14,30€ (norm. 17.19€)
Mihin kaikkeen te käytätte noita Oriflamen kuulia ja mitä eroa tuolla viileällä/lämpimällä sävyllä on?
- madame
miraq kirjoitti:
Mihin kaikkeen te käytätte noita Oriflamen kuulia ja mitä eroa tuolla viileällä/lämpimällä sävyllä on?
Väri ero on siinä, että toiset helmet ovat ruskean/keltaisen sävyisiä-lämpimät ja toiset ruskean/aniliin.punaisen sävyisiä-viileät.
Kannatta miettiä käytätkö yleensä viileitä vai lämpimiä meikkejä?
päivettyneelle iholle ruskeat-lämpimät ovat todella kauniit kalpealle iholle mielestäni viileät...
voithan hankkia molemmat ja sotkea niitä yhteen :)
- Anonyymi
Aurinkopuuterihelmet ovat kestäneet omalla käytöllä parhaimmillaan 12-vuotta ja käytän joka päivä. Todella kestäviä, eivätkä rikkoudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738