hieman pettynyt

ihmemies

minusta anastacia on parasta mitä musiikki-teollisuudelle on vähään aikaan tapahtunu. viimeinkin naikkonen joka osaa laulaa eikä vaan näytä hyvältä. viime aikoina se on näyttäny liianki hyvältä.

anastacia jos kuka pärjäis hyvin ilman nakuilua ja vaatteiden vähentelyä. harmikseni olen huomannu että anastaciaki sortuu britneilyyn. eihän ana missään toxic-vaatteissa esiinny, mutta pukeutuu turhan provosoivasti. vaikka kyllähän sellasta kroppaa mielellään esittelee.

minusta se on jo hieman noloa että aikuinen nainen kilpailee vaatteiden vähyydestä nuorten hupakkojen kanssa. anastacian videot on minusta hyviä, niissä vaatteita on tarpeeksi. mutta selailin netistä naisen kuvia, ja ne olivat melkein noloja...

kauhulla odotan jos anastacia kiehnää videolla samanlaisessa läpinäkyvässä asussa kuin briitu toxicissa. fanitus loppuis siihen..

9

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

veit kyllä sanat suustani!Anastacia ei sitäpaitsi edes näytä hyvältä liian paljastavissa vaatteissa,luonnollinen lookki on sille paljon parempi..onneksi viime aikoina pukeutuminen on menny vähän parempaan suuntaan,toivotaan että se on nyt sitte kans pysyvää eikä esim.levy-yhtiö ala vaatimaan että vähemmän vaatteita..se on myös vähän outoa kun itse Anastacia vaikuttaa todella maanläheiseltä ja ei-skandaalinhakuiselta ja pukeutuminen on viestittänyt ajoittain jotain ihan muuta!

• somebody

Eikös se pääasia kuitenkin ole, että musiikkia ei yritetä myydä seksillä. Ainakin uusimmissa videoissa ei pahemmin näy paljasta pintaa, mutta esim. One Day In Your Life videolla Ana hilluu bikineissä. Onneksi Anastacialla ei ole samanlaista mainetta kuin Spearsin lumpulla.

Minkälaisia kuvia tarkalleen ottaen selailit? Todennäköisesti ne ovat olleet jotain kuvia palkintogaalasta tai keikalta.

Ei sellaisen naisen kuin Anastacia tarvitse missään jätesäkissä kulkea eikä Ana tule koskaan kiehnaamaan samanlaisissa asusteissa kuin Britney.

Mielestäni Anastacia pukeutuu erittäin hyvin ja vaatteet ovat vaan lisääntyneet, ainakin jos verrataan aikaisempiin videoihin

• Nuppu_90

Ei se minua ainakaan häiritse ja saahan vanhakin olla nuorekas ja esitellä mitä vain yleisölle jos haluaa laki ei sitä kiellä ja se ei vaikuta musiikkiin mitenkään!!! voi silti kuunnella jos ei kestä katsoa!!!!.

• Talitiainen.

Nuppu90 on oikeassa, mulle ainakin on ihan sama vaikka laulja hilluis alasti jos sillä on hyvää musiikkia, muuta se että koitetaan saada huonosta musiikista hyvää sillä että sitä myydään sksillä ei ole lankaan hyvä juttu. Jokaisella laulajalla on oma tyylinsä ja musta myös Britney ja Christina on hyviä vaikka ne vaatteet ei okeen tado pysyä päällä, mut niillä on silti hyvät biisit niin sama se miten ne pukeutuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe