Kiihottaako muita vetää esinahka pois terskan päältä, jotta terska olisi muiden nähtävissä? Terska voisi toki olla hyvin terskan päälläkin normaalisti. Itteäni kiihottaa pitää isoa terskaa esim uimahallissa esillä ja muiden nähtävänä.
Terska esillä
9
3028
Vastaukset
- Anonyymi
kuis terska voi olla terskan päällä ?????
- Anonyymi
No se homostelee tietty ni on kaksi terskaa päällekkäin
- Anonyymi
mä tykkään ja uimahallis / kylpyläs vetää esinahan ihan taa jotta terska on hyvin näkösällä. jo olla sillee suihkussa että kaikki jotka tahtoo niin näkee varmasti. tuntuu hyvälle ku joku katsoo. kylpylän höyrysaunassa on kiva ku on välillä myös naisia jotka on sillee niinku ei huomaiskaa vaikka katsovat kyllä sillee salaa etten huomais...
- Anonyymi
Esittelet niitä sissijuustojas yök 🤑
- Anonyymi
Minulla on vähän päälle 12cm löysänä ja iso herkkumutteri.
Nudistirannoilla aina tulee vedettyä esari taakse että näkyy hyvin... ei näytä haittaavan ainakaan naisia. - Anonyymi
Sulla on aika paha vajavaisuus miehen anatomiasta
- Anonyymi
Enpä tiije mulla ainakii on terska aina näkyvissä kun ei esinahka koskaan mee terskan päälle eikä pysy terskan päällä ,ei sit millään .
- Anonyymi
En tunne asiaa, mutta en kehottaisi kokeilemaan esim s-marketin kassajonossa, laskuttaisivat tuhdin lenkin, tai prinssinakin mukaan!
- Anonyymi
Apinarokko tulee
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184