Hei,
Vene-lehden liivitesti maksumuurin takana. Hakusessa joululahjaksi 16-v solakalle pojalle paukkuliivit, (avo)merikäytössä moottoriveneilyssä ja satunnaisesti melonnassa (johon tosin löytyy meiltä hyvät liivit). Motonetissä 50€ tarjouksessa otsikon liivit. Ilahduttava hinta mutta kannattaako ostaa?
Itse en siis juuri veneile enkä näistä kauheasti tiedä.
Naviquest 160 N paukkuliivi - uhka vai mahdollisuus?
3
5433
Vastaukset
- Anonyymi
Pysykää pois veden, ääreltä,hukkumistilatot on surkeaa luettava
- Anonyymi
En ole lukenut testiä, mutta itse arvostan liivejä, joissa on integroidut turva-valjaat, siitä huolimatta tarvitaanko turvavaljaita vai ei. Oman kokemuksen mukaan liivit turva-valjailla istuvat paremmin päällä, mikä on merkittävä mukavuustekijä - ja hintalisä. Usein purjehtijat käyttävät näitä, ja käyttö avomerellä saattaa myös olla puoltava tekijä valita tämä ominaisuus. Kaikissa näkemissäni paukkuliiveissä, joissa on ollut turva-valjaat, on ollut ruostumattomasta teräksestä valmistettu solki, josta ainakin itse tunnistan ominaisuuden jos sitä ei kuvauksesta tai kuvasta muuten näe.
Tarjousmallissa ei ollut turva-valjaita. Itse arvostan myös niskan alueen pehmeää kangasta , en tiedä onko kysytyssä mallissa tätä.
Tuntemani aktiivinen sunnuntaimeloja ei ollut innostunut paukkuliiveistä, koska ne vaikuttivat haittaavan hänen melontaliikkeitä. En tiedä voidaanko tätä yleistää, itse en ole kokeillut paukkuliivejä ja melontaa yhdessä.- Anonyymi
Erinomaista, kiitos paljon vastauksesta! Taidanpa siis panostaa hiukan enemmän ja tarkistan, että liiveistä löytyy turvavaljaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249