Auttakaa!! Minuun on ihastunut kaksi poikaa mutta en ole itse kiinnostunut heistä. He yrittävät lähennellä minua
Mitä tehä jos joku on ihastunut sinuun mutta sinä et ole kiinnostunut hänestä
3
211
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen poika on rohkea ja se yrittää mut juttelemaan ja viemään keskustelua yksityisiin asioihin😰 ja toinen on ujompi mutta se katselee minua ja yrittää tulla lähelle ja se on ärsyttävää😰😡 mä olen yhdellä tunnilla sen ujon vieressä ja rohkeepi on mun edessä😱 mä oon nelos luokalla niin onko se normaalia jos nelosella pojat ihastuu tyttöihin?
- Anonyymi
On normaalii. Oon siis tyttö ja käyn nelosluokka. Ainakin yksi meidän luokan poika (vaikka nyt Mikko) tykkää minusta, ja minä hänestä (ei olla yhes, vielä) Mutta myös yksi poika (vaikka nyt Matti) tykkää minusta, joka taas ei vois mua yhtään vähenpää kiinnostaa. Tämä kyseinen poika ei siis tiedä että tykkään tästä "Mikosta". Myöskään "Mikko" ei tiedä että tykkään hänestä. Eikä "Matti" tiedä että tiedän hänen tykkäävän minusta. Olen vain halunnut salata kaikki tunteeni. (En ole kuitenkaan yhtään ujo tai niin) Käyn sen verran pientä koulua että kaikki tietää heti jos joku tykkää jostain tai on yhes jonkun kaa. No joo, tsemppiä sulle.
Ps. Muista että aina kaikkeen voi sanoo "ei" tai "mene pois" jos ne tulee liian lähelle. Tai voit juosta tyttöjen vessaan turvaan. ;)
- Anonyymi
Huhuu vastatkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220