Marin on kohta entinen pääministeri

Anonyymi

29

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marinilla on prioriteetit kohdallaan: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a87fb769-5ca8-40a7-9695-a37e0ced48dd
      pailata voi korona-altistumisen jälkeen, mutta Suomen tärkeimpään juhlaan ei toki voi osallistua. Voisi kuvitella, että tuossa asemassa olevalla politiikolla tämä päivä ja siihen liittyvät valmistelut olisi aloitettu jo vähintään puoli vuotta sitten.

Tämä nuorempi polvi, heille ei taida itsenäisyys kovin paljoa merkitä, kun katse kiiltää EU:n palkkioviroista haaveillessa.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Esimerkillä johdetaan: https://twitter.com/MiaLaiho/status/1467600054181675010

Alkaa Suomelle esimerkillä johtaminen pikkuhiljaa riittää.
        Mutta kuka Marinin tilalle? Vaihtoehdot eivät näytä hyviltä.
        Miten olisi Saarikko, olisiko aika lähteä? Uudet vaalit tekisivät nyt todella hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkillä johdetaan: https://twitter.com/MiaLaiho/status/1467600054181675010

Alkaa Suomelle esimerkillä johtaminen pikkuhiljaa riittää.
        Mutta kuka Marinin tilalle? Vaihtoehdot eivät näytä hyviltä.
        Miten olisi Saarikko, olisiko aika lähteä? Uudet vaalit tekisivät nyt todella hyvää.

Saarikon mies taitaa olla aito demari. Siksi muija vaan uhkailee hallituksesta lähdöllä kun ei ole omaa tahtoa vaan uhoa vaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008455520.html

Kritiikkiä tulee joka suunnasta. Yllättävää on jos Marin on vielä ensi viikolla pääministeri.

Veli ponteva sanoi näin. Valtioneuvoston turvallisuusjohtaja Ahti Kurvinen sanoo, että pääministeri on aina tavoitettavissa, riippumatta siitä onko hänellä mukanaan valtioneuvoston virkakännykkä vai ei.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Se on hyvä jos omat koirat puree tämän jälkee, niin ehkä tajuaa itse erota.

• Anonyymi

Tämä uutinen on oikea Suomen itsenäisyyspäivän pyhäinhäväistys. Tajuaisi nyt erota .

• Anonyymi

https://www.suomenuutiset.fi/marinin-noidankeha-bilettamaan-on-paatava-koska-paa-ei-kesta-muuten-mutta-toistuvien-sekoilujen-jalkipyykki-hyydyttaa-viela-enemman/?fbclid=IwAR2jzcSYBHuurK0-Ay5yukXXdHheDnNIE6U7PV5jNj-LcxqnBY1QV6G0r6w

Pää ei kestä pääministerin työtä jos ei välillä pääse bilettämään. Pitäisikö nyt vahtaa alaa missä voi rauhassa bilettää ja jättää ne työt sellaiselle jonka hermot ei petä.

• Anonyymi

Mikähän tämän ajojahdin motiivi on. Tai mitä muuta tällä ajojahdilla pyritään peittämään, jotakin paljon suurenpaa...kenties. Kunhan ajattelin. Nähtäväksi jää. Olihan tuolla 13000 areenassa, eikä siitä jauheta mitään ja tartuntoja tuli. Kumma juttu muuten.

• Anonyymi

Pääministeri on Suomen tärkeimpiä henkilöitä. Kyllä pääministeri pitää olla tavoitettavissa.

Lisäksi hallitus kohta kehoittaa suomalaisia pysymään kotona ja välttämään ihmiskontakteja. Ei näytä hyvältä,kun hallituksen pomo on juuri ollut pailaamassa ravintolassa aamutunneille.

"Tee kuten minä sanon, älä niin kuin minä teen." Suomalaiset haluavat, että heitä johdetaan edestä. Yökerhosta johtaminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

Sanna saa mennä. Menköön sinne EU-palkkiovirkaan, jonka tienasi lahjoittamalla suomalaisten rahat EU:lle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääministeri on Suomen tärkeimpiä henkilöitä. Kyllä pääministeri pitää olla tavoitettavissa.

Lisäksi hallitus kohta kehoittaa suomalaisia pysymään kotona ja välttämään ihmiskontakteja. Ei näytä hyvältä,kun hallituksen pomo on juuri ollut pailaamassa ravintolassa aamutunneille.

"Tee kuten minä sanon, älä niin kuin minä teen." Suomalaiset haluavat, että heitä johdetaan edestä. Yökerhosta johtaminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

Sanna saa mennä. Menköön sinne EU-palkkiovirkaan, jonka tienasi lahjoittamalla suomalaisten rahat EU:lle.

"Pääministeri on Suomen tärkeimpiä henkilöitä. Kyllä pääministeri pitää olla tavoitettavissa." Juurikin näin ja pääministerin arvolle ei sovi teiniritsamainen biletys eikä alkoholin kanssa läträäminen. Itse en hyväksy moista teinimäistä rellestämistä päättäjältä/päättäjiltä . Toivottavasti hän tajuaa itse erota ja mahdollisimman nopeasti. Alkava alkoholismi jos pitää ottaa hermoille kun ei enää pysty olemaan selvinpäin edes johtamansa maan itsenäisyyspäivää edeltävinä päivinä. Saatanan tunarit sanoisi Urkki. Marinin sisä/lähi piiri on samanlaisia loisivia oikeasta elämästä ja tekemisestä vieraantuneita loisivia pikkusieluisia poliitikon rääpäleitä.

• Anonyymi

SDP on väsynyt kohuun: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008462120.html
      Vielä aiemmin tällä viikolla SDP oli julkisesti puheenjohtajansa takana. Kuinka monta lupaavaa SDP-politiikkoa bilettävä puheenjohtaja vetää mukanaan, kuinka monta uraa tuhoutuu tämän johdosta? Lähipiiri tuhoutuu varmasti, mutta kuinka laajalle tämä leviää?

• Anonyymi

Ruotsille noottia, nimittelevät pääministeriämme todella rumilla sanoilla.
      Joko Ruotsin suurlähettiläs on kutsuttu puhutteluun?

• Anonyymi

Tampereen suurin murhe, pienet on murheet.

• Anonyymi

Marinin epäonnistumiset jatkuvat:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008552697.html

"Marin pelaa lausunnollaan suoraan Venäjän Vladimir Putinin lapaan. Pääministerin olisi kannattanut olla hiljaa,"

Juuri näin.

Marinin nuoruus ja kokemattomuus aiheuttaa Suomelle mittavia vahinkoja. Suomi liittyy tai on liittymättä Natoon lähivuosina, mutta Marinin ei pidä ajatuksiaan koko maailmalle tiedottaa.

• Anonyymi

Persujen persmäki on nyt jyrkkä ja liukas, kansa on puhunut. Puhukaa persut lisää Shellin pumpuista ja solvatkaa pääministeriä, YLEn kannatusluvut puhuvat selvää kieltä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateenkaariperheen pentu pääministerinä siitä ei hyvä heilu. Saa lausunnoillaan aikaan peruuttamatonta vahinkoa.

Ja isänsä juonut itsensä rollaattorikuntoon ennen kuolemaansa. On muuten isänsä kasvonpiirteet perinyt ja biletyksen. Jotkut femakot sitä aina silti äänestää ja tuholainen saa jatkaa hyvinvointivaltion alasajoa.

• Anonyymi

heeh

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe