Omaisena kärsin eniten..

Anonyymi

En varmaan ainut joka kärsii eniten läheisen sairaudesta.. Syytöksiä milloin mistäkin asiasta ja viimeisin tänä aamuna.. Olen kuulema antanut isälleni luvan tappaa itsensä. Eilen viimeksi kävi kimppuuni, kädet olivat jo kurkullani mutta sain revittyä ne irti. Diagnoosista reilut puoli vuotta ja jo tässä vaiheessa mennään. Isä kuuluisi laitokseen se nyt selvä. Itse kuulema ennemmin lähtee helvettiin kuin laitokseen. Tuo että sanoo lapsen antaneen luvan tappaa itsensä, kertoo jo tilanteesta kaiken oleellisen.

1

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisi varmaankin ottaa yhteyttä hoitavaan lääkäriin.
      Ei taida pärjätä yksi.Lääkäri kyllä hoitaa potilaansa hoitokotiin,valvonnan alle.
      Kirjoittamasi näyttää aika pahalta,potilaan ja itsesi osalta.
      Terveyskeskuksetkin ottavat ilmoituksia vastaan ja ottavat jatkohoitoon.
      Auto tulee hakemaan,vie hoitoon.Kertomasi vain ihmetetyttää väkivaltaisuuden takia.
      käyttääkö isäsi alkoholia lääkityksen kanssa tai joitakin muita lääkeitä.Näillä on kyllä vaikutusta suuttumuksiin ja tilanteen hallittavuuteen.
      Jos asut samassa rakennuksessa ,olet omaishoitaja,yksikin kurkussa roikkuminen on liikaa,opasta hoidettavaa hoitolaitokseen,tarvitset siihen vain puhelinsoiton.
      Olen itse muistisairaan läheinen,meillä alkaa olla asunto täynnä muistilappuja,tunnistaa esineet ,vaan ei osaa nimetä näitä.Numerot alkavat olla sekaisin.ilman käskemättä ei ymmärä edes tehdä kotiaskareita. Pärjää kyllä valvonnan alla,tutussa ympäristössä. Suku kärsii,koetetaan kestää,ei hoitolaitokset pahoja paikkoja ole hoidettavalle,Sukukin saa hetken huilia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe